Bezorgen en Afhalen

Afhalen

Uiteraard kun je jouw bestelling ook afhalen bij ons afhaalpunt. Indien je deze optie online hebt geselecteerd krijg je bovendien een afhaalkorting die per apparaat op kan lopen tot wel € 45,- met een maximum van 50 euro voor meerdere producten tegelijk.

Afhalen kan alleen op afspraak, indien u kiest voor afhalen nemen wij contact met u op om de afspraak te maken.

Het afhaaladres is geen winkel of showroom, dit is puur een afhaalpunt. Er kan hier gepind en contant betaald worden.

Het afhaaladres is:

KiJoo
Ambachtsstraat 1-B
5405AM Uden



Route

 

Afhalen en verzenden

Verzenden


Alle producten die u besteld via onze website worden standaard bezorgd door onze vervoerder of onze eigen bezorgdienst, in de landen Nederland, Belgie, en Luxemburg. Zodra uw bestelling verzonden wordt krijgt u hierover per email een bericht met daarin een track&trace nummer zodat u de bestelling kan volgen. De verzendkosten van een product zijn gratis bij KiJoo in alle bovengenoemde landen. Wij hebben zeer uitgebreide leveringsmogelijkheden, elke dag, zes dagen in de week. Zaterdagochtend of woensdagavond, geen probleem. Neem bij een voorkeur van een leverdatum contact op met ons of geef deze aan in het opmerkingen veld bij het bestellen/afrekenen.


Gratis Verzenden  bij KiJoo


Bij KiJoo betaalt u  vanaf €50 geen verzendkosten, boven de € 50 euro is verzenden gratis  met uitzondering van rembours zendingen en het buitenland m.u.v. België.

De verzending verzekerd tegen schade, kwijtraken, e.d.

Nieuw KiJoo stekkerservice!

Bestellingen worden bij u niet alleen bezorgd maar ook uitgepakt en getest, u heeft de mogelijkheid het apparaat na te lopen en te controleren op beschadigingen. Indien u voor akkoord tekent geeft u direct aan dat het apparaat compleet en onbeschadigd is geleverd. U kunt daarna geen aanspraak meer maken op omruiling wegens beschadiging.


Afhalen


KiJoo biedt u de mogelijkheid om uw bestelling in Uden af te halen. U kunt dit aangeven bij het aanmaken van een order. U kunt dit doen onder het genot van een heerlijk kopje koffie en u wordt netjes door een van onze medewerkers geholpen met het inladen van uw bestelling. U kunt bij ons bedrijf met PIN, Contant of met Creditcard betalen. KiJoo doet zijn best om alle producten van de juiste voorraadgegevens te voorzien. Heeft u een bestelling geplaatst of ziet een product die u wilt afhalen en mocht u niet voor niets willen komen, informeer dan naar het artikel of deze daadwerkelijk voorradig is, telefonisch, e-mail, op via onze chatvenster voor uw komst. Dit scheelt u een “nutteloze rit” naar Uden voor het geval iemand het laatste exemplaar mocht bestellen in de winkel of meeneemt terwijl u in de auto zit op weg naar ons.


Aansprakelijkheid


Bij aflevering van uw bestelling verzoeken wij de consument om het pakket samen met de bezorger te inspecteren op beschadiging en volledigheid van het product en daarvan een aantekening te maken indien niet volledig of bij een beschadiging en dit binnen 48 uur te melden aan ons via de mail, zodat het voor jou makkelijker is eventuele schade of vermissing van een accessoire op ons te verhalen.


Afhalen


Indien u een product komt afhalen kunt u het apparaat ter plekke beoordelen. De verpakking kan worden geopend en het product beoordeeld op schade. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade ontstaan door eigen transport

Retourneren oud apparaat

  • Het apparaat is leeg, schoon en ontkoppeld (indien in- of onderbouw is uitgebouwd) en staat gereed voor transport bij de eerste privé deur.
    ● Schade door transport van jouw oude apparaat aan jouw woning is voor eigen risico.
    ● Het apparaat is soortgelijk aan het afgeleverde nieuwe apparaat (bijvoorbeeld een koelkast voor een koelkast). Er wordt per geleverd apparaat maximaal één apparaat retour genomen.
    ● Het meenemen van het oude apparaat gebeurt alleen op het afleveradres van het nieuwe apparaat. Het apparaat wordt niet op een ander adres opgehaald.
    ● Het oude apparaat wordt meegenomen ter milieuvriendelijke verwerking. Het meenemen van het apparaat kan niet worden herroepen.

 

Bezorging Witgoed met Drempelservice

 

  • De bezorger levert het artikel net achter de eerste privédeur. Als dit op een etage zonder lift is, geef dit dan duidelijk aan door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl.Het artikel wordt niet op een andere plek gezet en/of aangesloten.
    ● De bezorgservice betreedt geen vlizotrappen en/of wenteltrappen. Ook kan de bezorgservice geen levering verrichten waarbij getakeld moet worden.
    ● Een oud apparaat wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is. Daarnaast moet deze droog en schoon achter de eerste privédeur staan. Voor verdere informatie, zie “Retourneren oud apparaat” onderaan deze pagina.
    ● Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade.
    ● Nieuwe koel- en vrieskasten dienen na bezorging minimaal vier uur stil te blijven staan. Na deze periode mogen ze worden aangesloten op het elektriciteitsnet. Dit wordt niet door de bezorger gedaan.
    ● Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen door de bezorgservice. Als een product niet naar binnen kan, wordt in overleg met de klant de verpakking verwijderd.
    ● Als de werkzaamheden zijn afgerond, vraagt de bezorger de klant om een formulier te tekenen voor ontvangst van de goederen en correcte uitvoering van de bezorging.

Overige voorwaarden 

  • Controleer voordat de bezorging plaatsvindt de gegevens in de orderbevestiging. Hiermee bedoelen we je naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer. Als de gegevens niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 0413-232024 of via info@kijoo.nl
    ● Het bestelde artikel dient ongemonteerd door de doorgang (en indien van toepassing: trapgat) te kunnen. Hier ben je zelf als klant verantwoordelijk voor. Bij een standaard product dient een doorgang minimaal 90 cm breed en 180 cm hoog te zijn en de draairuimte ten minste 100 cm.
    ● Wij adviseren om bij aflevering van de apparaten deze direct samen met de vervoerder te controleren op juistheid, volledigheid en eventuele externe beschadigingen. Omdat wij geen voorraad houden, is het tot onze spijt in de meeste gevallen niet mogelijk om beschadigde leveringen te vervangen. Wij zullen dan overgaan tot retourneren van het volledige aankoopbedrag. Bij een verkeerde levering zal er in overleg met de logistieke afdeling worden gekeken of het mogelijk is een nalevering te doen, dit is echt niet gegarandeerd.
    ● Als je het product wilt retourneren, zijn de retourkosten voor jou. De retourkosten bedragen €49,95 per retour te halen product.

Bezorging Amerikaanse Koelkasten

Amerikaanse koelkasten (drempelservice)

  • Deze worden alleen op begane grond, of met toegankelijke lift bezorgd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de deuropeningen, lift afmetingen en de geschikte plaats. Er worden géén aanpassingen aan het apparaat gemaakt. De bij ons bekende afmetingen staan onder het kopje specificaties bij de deal vermeld.
    ● Bij een gewone woning is dat de voordeur en bij een galerijflat is dat beneden in de hal. Deze voordeur of hal moet bereikbaar zijn via een betegeld pad zodat je er met een palletwagen kunt komen. Dus niet los zand of een grindpad.
    ● In principe wordt er niet naar binnen gereden omdat de drempel, deurpost, muur of inloopmat kan beschadigen door het formaat of het gewicht op de wielen, tevens zal het artikel vaak eerst moeten worden uitgepakt om door de deuropening naar binnen te kunnen.
    ● In geval dat de bezorgers wel meehelpen het artikel over de drempel te zetten, is dit uit coulance en voor eigen risico.

Algemene bezorg voorwaarden Witgoed

bezorgvoorwaarden witgoed

Bedankt voor je vertrouwen in ons! We gaan er alles aan doen om jouw bestelling vlekkeloos te laten verlopen. Op deze pagina lees je meer over de levering van witgoed. 

Afspraak

De bezorging verloopt via Extra@home van PostNL. Het maken van de afleverafspraak gaat als volgt:
1. Je wordt door de bezorgdienst per e-mail benaderd met een voorgestelde leverdatum. Als de voorgestelde leverdatum niet uitkomt, laat dit zo snel mogelijk weten door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl. Je krijgt hierover ook meer informatie per e-mail. Als je niets van je laat horen, word je op de voorgestelde datum verblijd met je bestelling.
2. De avond / nacht van tevoren krijg je nog een bevestiging per e-mail. De afspraak kan dan niet meer worden gewijzigd in verband met de planning van de transporteur. Je kunt de status van je zending ook volgen via de track and  trace van PostNL met je ordernummer en postcode.
3.Het aangegeven aflevermoment en tijdstip is slechts een indicatie, het is niet mogelijk hieraan rechten te ontlenen. Zorg er daarom alsjeblieft voor dat iemand het door jouw bestelde artikel op de afgesproken dag in ontvangst kan nemen. Voor ontvangst en correcte levering moet worden getekend. Het product kan niet ongetekend in een tuin, carport of andere locatie worden achtergelaten. Extra@home biedt het pakket maar één keer aan, een tweede levering is alleen mogelijk na afspraak en bijbetaling in de transportkosten.

Uitvoering

Op de afgesproken dag komt de bezorger langs op het opgegeven adres.