Vragen over terugbetalingen

Heb je een creditfactuur ontvangen en heb je daar vragen over dan vind je hier enkele antwoorden.

 

Creditfacturen worden doorgaans binnen 14 dagen uitbetaald, wij doen altijd ons uiterste best dit sneller te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat het soms wat langer duurt. Dit kan de volgende oorzaken hebben:

  • Er is iets misgegaan met de overboeking/ terugboeking
  • betaald met pay in 3 of Spray pay dan kan de verwerking soms wat langer duren
  • Fout aan onze kant

We proberen dit natuurlijk ten alle tijden te voorkomen.

Heb je nog vragen stel ze dan via mail : administratie@kijoo.nl

 

Kan ik mijn retour ook zelf opsturen?

 

U kunt in overleg met ons uw aankoop zelf aan ons retourneren. Het retouradres is:

Retouren kunt u aanmelden middels ons retourformulier

indien u zelf retour stuurt ligt de verantwoordelijkheid van het transport bij u.

Wat kost retourneren?

Retouren bij een defect apparaat zijn gratis.

Retourneer je een product om een andere reden dan vragen wij een bijdrage in de transportkosten, je wordt van te voren op de hoogte gebracht van de kosten.

Retouren kunt u aanmelden middels ons retourformulier

Wat is de retour termijn?

Bij Kijoo.nl heb je recht op 14 dagen retour, zonder opgaaf van reden.

Retouren kunt u aanmelden middels ons retourformulier