Witgoed

Bezorging Witgoed met Drempelservice

 

  • De bezorger levert het artikel net achter de eerste privédeur. Als dit op een etage zonder lift is, geef dit dan duidelijk aan door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl.Het artikel wordt niet op een andere plek gezet en/of aangesloten.
    ● De bezorgservice betreedt geen vlizotrappen en/of wenteltrappen. Ook kan de bezorgservice geen levering verrichten waarbij getakeld moet worden.
    ● Een oud apparaat wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is. Daarnaast moet deze droog en schoon achter de eerste privédeur staan. Voor verdere informatie, zie “Retourneren oud apparaat” onderaan deze pagina.
    ● Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade.
    ● Nieuwe koel- en vrieskasten dienen na bezorging minimaal vier uur stil te blijven staan. Na deze periode mogen ze worden aangesloten op het elektriciteitsnet. Dit wordt niet door de bezorger gedaan.
    ● Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen door de bezorgservice. Als een product niet naar binnen kan, wordt in overleg met de klant de verpakking verwijderd.
    ● Als de werkzaamheden zijn afgerond, vraagt de bezorger de klant om een formulier te tekenen voor ontvangst van de goederen en correcte uitvoering van de bezorging.

Overige voorwaarden 

  • Controleer voordat de bezorging plaatsvindt de gegevens in de orderbevestiging. Hiermee bedoelen we je naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer. Als de gegevens niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 0413-232024 of via info@kijoo.nl
    ● Het bestelde artikel dient ongemonteerd door de doorgang (en indien van toepassing: trapgat) te kunnen. Hier ben je zelf als klant verantwoordelijk voor. Bij een standaard product dient een doorgang minimaal 90 cm breed en 180 cm hoog te zijn en de draairuimte ten minste 100 cm.
    ● Wij adviseren om bij aflevering van de apparaten deze direct samen met de vervoerder te controleren op juistheid, volledigheid en eventuele externe beschadigingen. Omdat wij geen voorraad houden, is het tot onze spijt in de meeste gevallen niet mogelijk om beschadigde leveringen te vervangen. Wij zullen dan overgaan tot retourneren van het volledige aankoopbedrag. Bij een verkeerde levering zal er in overleg met de logistieke afdeling worden gekeken of het mogelijk is een nalevering te doen, dit is echt niet gegarandeerd.
    ● Als je het product wilt retourneren, zijn de retourkosten voor jou. De retourkosten bedragen €49,95 per retour te halen product.

Bezorging Amerikaanse Koelkasten

Amerikaanse koelkasten (drempelservice)

  • Deze worden alleen op begane grond, of met toegankelijke lift bezorgd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de deuropeningen, lift afmetingen en de geschikte plaats. Er worden géén aanpassingen aan het apparaat gemaakt. De bij ons bekende afmetingen staan onder het kopje specificaties bij de deal vermeld.
    ● Bij een gewone woning is dat de voordeur en bij een galerijflat is dat beneden in de hal. Deze voordeur of hal moet bereikbaar zijn via een betegeld pad zodat je er met een palletwagen kunt komen. Dus niet los zand of een grindpad.
    ● In principe wordt er niet naar binnen gereden omdat de drempel, deurpost, muur of inloopmat kan beschadigen door het formaat of het gewicht op de wielen, tevens zal het artikel vaak eerst moeten worden uitgepakt om door de deuropening naar binnen te kunnen.
    ● In geval dat de bezorgers wel meehelpen het artikel over de drempel te zetten, is dit uit coulance en voor eigen risico.

Algemene bezorg voorwaarden Witgoed

bezorgvoorwaarden witgoed

Bedankt voor je vertrouwen in ons! We gaan er alles aan doen om jouw bestelling vlekkeloos te laten verlopen. Op deze pagina lees je meer over de levering van witgoed. 

Afspraak

De bezorging verloopt via Extra@home van PostNL. Het maken van de afleverafspraak gaat als volgt:
1. Je wordt door de bezorgdienst per e-mail benaderd met een voorgestelde leverdatum. Als de voorgestelde leverdatum niet uitkomt, laat dit zo snel mogelijk weten door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl. Je krijgt hierover ook meer informatie per e-mail. Als je niets van je laat horen, word je op de voorgestelde datum verblijd met je bestelling.
2. De avond / nacht van tevoren krijg je nog een bevestiging per e-mail. De afspraak kan dan niet meer worden gewijzigd in verband met de planning van de transporteur. Je kunt de status van je zending ook volgen via de track and  trace van PostNL met je ordernummer en postcode.
3.Het aangegeven aflevermoment en tijdstip is slechts een indicatie, het is niet mogelijk hieraan rechten te ontlenen. Zorg er daarom alsjeblieft voor dat iemand het door jouw bestelde artikel op de afgesproken dag in ontvangst kan nemen. Voor ontvangst en correcte levering moet worden getekend. Het product kan niet ongetekend in een tuin, carport of andere locatie worden achtergelaten. Extra@home biedt het pakket maar één keer aan, een tweede levering is alleen mogelijk na afspraak en bijbetaling in de transportkosten.

Uitvoering

Op de afgesproken dag komt de bezorger langs op het opgegeven adres.