• Klantenservice 085 - 0 16 08 16

Afhalen en verzenden

Verzenden

Alle producten die u besteld via onze website worden standaard bezorgd door onze vervoerder of onze eigen bezorgdienst. Zodra uw bestelling verzonden wordt krijgt u hierover per email een bericht met daarin een track&trace nummer zodat u de bestelling kan volgen. De verzendkosten van een product zijn gratis bij KiJoo. Wij hebben zeer uitgebreide leveringsmogelijkheden, elke dag, zeven dagen in de week. Zaterdagochtend of woensdagavond, geen probleem. Neem bij een voorkeur van een leverdatum contact op met ons of geef deze aan in het opmerkingen veld bij het bestellen/afrekenen. De verzenddagen bij KiJoo zijn 7 dagen per week, ook op zondag indien gewenst.

Gratis Verzendkosten en Verzekerd bij KiJoo

Bij KiJoo betaalt u geen verzendkosten of het nu een kabel of een 4K TV is wij berekenen nooit geen verzendkosten bij verzending van uw bestelling.

En ook tegelijkertijd is de verzending verzekerd tegen schade, kwijtraken, e.d.

Afhalen

KiJoo biedt u de mogelijkheid om uw bestelling in Veghel af te halen. U kunt dit aangeven bij het aanmaken van een order. U kunt dit doen onder het genot van een heerlijk kopje koffie en u wordt netjes door een van onze medewerkers geholpen met het inladen van uw bestelling. U kunt bij ons bedrijf met PIN, Contant of met Creditcard betalen. KiJoo doet zijn best om alle producten van de juiste voorraadgegevens te voorzien. Heeft u een bestelling geplaatst of ziet een product die u wilt afhalen en mocht u niet voor niets willen komen, informeer dan naar het artikel of deze daadwerkelijk voorradig is, telefonisch, e-mail, op via onze chatvenster voor uw komst. Dit scheelt u een "nutteloze rit" naar Veghel voor het geval iemand het laatste exemplaar mocht bestellen in de winkel of meeneemt terwijl u in de auto zit op weg naar ons.

Aansprakelijkheid

Bij aflevering van uw bestelling verzoeken wij de consument om het pakket samen met de bezorger te inspecteren op beschadiging en volledigheid van het product en daarvan een aantekening te maken indien niet volledig of bij een beschadiging en dit binnen 48 uur te melden aan ons via de mail, zodat het voor jou makkelijker is eventuele schade of vermissing van een accessoire op ons te verhalen.