Bestellen en betalen bij KiJoo

Bestellen

Welkom bij de webwinkel van KiJoo gemakkelijk, voordelig, veilig en snel winkelen wanneer het u uitkomt !

Het online kopen van een artikel gaat als volgt:

  • plaats uw artikel in de winkelwagen
  • klik in de winkelwagen op de knop "afrekenen"
  • vul al uw gegevens juist in
  • kies nu voor afhalen of verzenden
  • kies nu voor de gewenste betaalmethode
  • controleer uw gegevens en bestelling en klik op "bestellen" of "wijzigen"

Als u heeft gekozen voor Ideal dan wordt u na het plaatsen van de bestelling doorgeleid naar de vertrouwde betaalomgeving van uw bank.

U ontvangt na het versturen van de bestelling en eventueel na de betaling via iDeal direct een orderbevestiging per e-mail. Indien dit niet gebeurd neem dan contact met ons op.

Tijdens het bestelproces kunt u eventuele (invoer)fouten corrigeren op de overzichtspagina die u ziet na het bestellen. Zo ziet u maar. Binnen een paar stappen heeft u uw gewenste artikel besteld en eventueel betaald. KiJoo handelt de bestelling nu verder af. KiJoo neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Betalen

U kunt bij ons kiezen uit de volgende betaalmethodes:

  • Contant - bij het afhalen of bezorgen van het product
  • PIN - betaal met uw bankpas bij het afhalen van uw bestelling 
  • Klarna achteraf betalen
  • Bank - u kunt uw bestelling ook vooruit per bank betalen(bankoverschrijving)
  • iDeal - u kunt direct betalen met online bankieren
  • Creditcard - u kunt betalen met Visa, Master en Maestro op onze website
  • Bancontact - Mister Cash u kunt direct online betalen
  • In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Limiet bankpas

Let u wel op dat bij het afleveren of het afhalen van uw bestelling het maximale pinbedrag in de meeste gevallen 1000,- of 2500,- euro is en dat u dit tijdig, bij een hoger bedrag en indien nodig, bij uw bank laat verhogen.

Vooruitbetaling

Zodra uw betaling is ontvangen ontvangt u per e-mail of telefonisch bericht en wordt de bestelling, mits uit voorraad leverbaar, dezelfde dag nog verstuurd via de bezorgdienst of kan deze op onze openingstijden worden afgehaald.

iDeal

Op de betaalpagina bij de bestelprocedure heeft u de keus om bij uw bank met iDeal af te rekenen. Snel, simpel en veilig betalen via de bekende interface van internetbankieren. iDeal is volledig gratis. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Houdt uw bankpas en eventuele identificatiemethode - ABN AMRO e.dentifier, Rabobank Random Reader, Fortis Access Key, digipas voor SNS Bank of GSM voor Postbank TAN - bij de hand. Na het afronden van de bestelling word u naar de betaalpagina van uw bank doorgeleid waar de betaalopdracht voor u klaarstaat en u wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en KiJoo wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Betalen met iDeal is het betalen van uw internet aankopen met internetbankieren bij een van de deelnemende banken. Wanneer u bij een webwinkel het logo van iDeal aantreft dan kunt u daar met iDeal betalen.

Creditcard

Op de betaalpagina bij de bestelprocedure heeft u de keus om met uw creditcard af te rekenen. Bij KiJoo kunt u betalen met Visa of Mastercard. 

Shop nu. Betaal later via Klarna.

Probeer je eerst bestelling uit & betaal deze later met Klarna. Met Klarna betaal je niet voordat je je bestelling hebt gezien & hebt besloten dat je deze wilt houden. Die smoothness bieden wij jou als klant graag aan.

Wat is Klarna?
Klarna is wereldwijd leider op het gebied van smoooth shopping en betalingen. Met Klarna kan je nu kopen & later betalen, zodat jij kunt shoppen waar je van houdt. Download de Klarna app voor meer informatie of surf naar klarna.com 

Wanneer kan ik kiezen om achteraf te betalen met Klarna?
Voor een bestelling te plaatsen met achteraf betaling, mag de totale orderwaarde van je bestelling maximaal €5000 bedragen. Eens je aankoop voldoet aan de voorwaarden, kan je 'Klarna' selecteren bij het kiezen van je betaalmethode.

Hoe werkt achteraf betalen van Klarna?
Op het moment dat je kiest om je bestelling achteraf te betalen, krijg je van Klarna een afzonderlijke factuur, meestal zo'n 2 dagen nadat je een e-mailbevestiging van je aankoop hebt ontvangen. Deze Klarna-factuur ontvang je via e-mail, maar download de Klarna app, dat gaat een stuk smooother. Deze factuur betaal je aan Klarna in plaats van aan ons, uiterlijk 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Het makkelijkst is om de factuur via de Klarna app te betalen. Maar je kan hem ook via de online portal op klarna.com betalen.

Je bestelling houden? Of terugsturen?
Is je bestelling niet naar wens? Laat het ons even weten via ons retourformulier & stuur je bestelling dan terug naar ons. Stuur je een deel terug dan wordt dat bijgewerkt op de factuur. Je betaalt bij Klarna alleen wat je houdt.

De rekening betalen
Heb je besloten om (een deel van) de bestelling te houden, betaal deze dan via de Klarna app. Log in op de Klarna app en betaal met 1 klik. Gebruik je Klarna voor het eerst dan vragen ze je een aantal gegevens. Gebruik je Klarna vaker, dan hoef je hen alleen maar door te geven dat je hen wilt betalen. Je hebt dan geen bankgegevens of wachtwoorden meer nodig. Super simpel maar altijd veilig.

Hoe betaal je aan Klarna?
Nadat we je bestelling hebben verzonden, krijg je een melding via de Klarna App en heb je 14 dagen de tijd om je factuur te betalen met iDEAL of automatische incasso door in te loggen op de Klarna app of klarna.nl.

Wat gebeurt er als ik te laat betaal?
Klarna berekent geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20 wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500 oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40.

Je betaling snoozen
Komt het even niet uit dan heb je met Klarna de mogelijkheid om je betaling 10 dagen te snoozen, geheel kosteloos. Is 10 dagen niet genoeg, dan kan je ook voor een kleine bijdrage tussen de €0,40 en €1,90 je betaling met 30 dagen uitstellen. Dat regel je allemaal heel handig in de Klarna app.

Waar vind ik mijn Klarna facturen & betaling?
Al je betalingen en facturen van al je Klarna aankopen bij ons, maar ook bij andere webwinkels, vind je in de Klarna app of wanneer je inlogt op de website.

Een vraag over je Klarna-rekening
Heb je een vraag over je Klarna-rekening? Klarna staat 24/7 klaar voor je via de chat. Deze vind je in je Klarna app of de Klarna-website

Hoe weet ik of Klarna mijn betaling heeft ontvangen?
Nadat Klarna je betaling heeft ontvangen, verstuurt Klarna een bevestiging naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team via de Klarna App. Houd hierbij je betalingsbewijs bij de hand.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?
Neem contact op met onze klantenservice wanneer je je bestelling wilt annuleren.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?
Zodra wij je annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 30 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.

Wat gebeurt er met mijn factuur wanneer ik items geretourneerd heb?
Wanneer wij je retour (deels) hebben ontvangen sturen we je een update van je factuur. Heb je je bestelling volledig geretourneerd? Dan sluiten we je openstaande factuur af.

Ik heb een factuur ontvangen, maar de goederen nog niet?
Je hoeft nog niet te betalen wanneer je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice van 'webshop' om naar een update te vragen. Neem daarnaast ook contact op met Klarna's Customer Service Team zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen. Of regel het heel makkelijk in de Klarna app.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.

Kredietcheck, of niet?
Als Klarna mij de optie geeft om te betalen na bezorging, doen ze dan een kredietcheck bij mij? Zowel KiJoo als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, maar dit heeft geen effect op jouw kredietwaardigheid.

In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik bij KiJoo van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder rente. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 4.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

Stap 1 - kies en check: kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

Stap 2 - 1e betaling en verzending: je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

Stap 3 - 2e en 3e betaling: binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Bancontact - Mister Cash

U kunt online direct afrekenen.

Veiligheid en controle

Er wordt nogal eens gesproken over de onveiligheid van betalen op internet. Bij KiJoo wordt echter iedere transactie gecodeerd en versleuteld over het internet verstuurd. KiJoo maakt hiervoor gebruik van zeer geavanceerde encryptie (versleuteling) technologieën. Bovendien krijgt KiJoo de bankgegevens niet, maar wordt er rechtstreeks met de bank gecommuniceerd. Alle betalingen lopen via een sterk beveiligde verbinding, waarbij uw gegevens veilig en gecodeerd verzonden worden.