A.M.B

Een Qled TV gekocht mooie prijs en de instalatie pakket er bij genomen. Zoals ze beloven binnen 3 dagen alles geregeld….
Klantenservice gebeld voor enkele vragen . Krijg niemand te pakken 3x 11minuten in de wacht gestaan waarna zomaar de verbinding verbroken wordt. Op dag 3 krijg ik een telefoontje van het bedrijf dat kom leveren en installeren en vertel me dat ze pas over 6 dagen kunnen komen en installeren heb gezegd dat ik daar niet zo blij mee was en direct daarna zegt ze ” we hebben morgen nog een plekje” ik zou in de loop van de middag een mail krijgen met de tijd wannneer ze langs zouden komen. Vervolgens krijg ik om 16:59 uur een mail dat ze mij niet kunnen bereiken op het ingevulde nr. Heel raar als ik door de zelfde bedrijf enkele uren eerder ben gebeld. Ik moest terug bellen dus ik bel om 17:03 terug en krijg ik tehoren dat ze tot 17:00 werken en het morgen moet proberen. Met andere woorden ” wij komen morgen niet de tv brengen en installeren” en die vermoeden had ik na het eerste gesprek. De service die ze aan bieden is echt waardeloos op zijn zachts gezegd. Al had ik dit geweten had ik nooit die service genomen van €109 dan had ik het zelf wel gedaan en de tv gewoon de volgende dag thuis laten bezorgen. Nu moet ik zeken een week wachten op mijn tv.