Hans

11 juni gebeld met Ron, ik zag namelijk een Siemens kookplaat met afzuiging staan met tekst op voorraad. maar omdat in Nederland geen kookplaat leverbaar is van Siemens met afzuiging toch eerst gebeld of ze deze wel op voorraad hadden! Omdat 10 dagen geleden hun nieuwe website werd opgestart stond deze nog op voorraad maar was hij er niet. Wel hoor ik op de achtergrond iemand zeggen dat de Bosch “ eigenlijk zelfde kookplaat “ er wel was. Deze besteld maar tot mijn schrik was deze de volgende dag er niet. Maandag 14 juni gebeld. Ron aan de lijn met verontschuldigen dat de vrachtauto niet gekomen was met de spullen uit buitenland maar hij zou woensdag of donderdag binnenkomen. Daar ik veel geld had betaald zat ik wel in de piepzak. Maar donderdag 18 juni bericht dat de kookplaat aanwezig was en dat de sticker erop kon om te worden opgestuurd of dat ik hem kwam halen. Na bezorg maar zei ik. Donderdag middag beld de baas op met de mededeling dat er ook een Siemens was en of ik daar nog interesse in had. Nou dat was zo dus ik bijbetaald. Volgende dag mail van Post NL dat de bestelling in de auto zat. Ik blij, maar volgende dag om 10.00 een mail dat de bestelling niet door kon gaan omdat er schade was ontstaan in transport centrum. Wtf. Ik teleurgesteld de eigenaar van webshop gebeld en hij vertelde dat er nog een kookplaat onderweg was naar hem toe. Deze was maandag 20 juni binnen en kon hem gisteren ophalen. De eigenaar van de webshop heeft er alles aan gedaan zodat ik verder kon met afbouwen van mijn nieuwe keuken. Werkelijk Wil en Ron dank voor de service.

Bij deze webshop durf ik in vervolg gelijk weer een artikel te bestellen als ik iets nodig heb.

Vriendelijke groet,