Veelgestelde vragen

Betalen

Wanneer u besteld met Payin3 of Spray Pay, kan het gebeuren dat uw bestelling wordt geannuleerd. Pay in3 of Spray Pay  geven u een krediet, dat doen ze nadat ze zorgvuldig alle gegevens hebben gecontroleerd. Wij weten niet waarom de kredietverstrekkers het krediet niet verstrekken. Mocht u vragen hebben over de kredieten kunt u contact opnemen met:

Payin3

Payin3.eu     088 – 39 93 333 Pay in 3 heeft ook een handige app zodat u van te voren kunt zien hoeveel krediet u kunt krijgen download de app hier  

SprayPay

tel:  030-7606540 website: https://www.spraypay.nl/klantenservice-contact/

U wilt betalen met Spraypay of met In3 en het lukt niet wat kan de reden zijn?

  • Beide betaalmogelijkheden zijn uitsluitend beschikbaar voor Nederlandse klanten, komt u uit België, Duitsland of een ander land dan kunt u niet betalen met Spraypay of In3.

U sluit voor uw aanschaf af  via Spraypay of In3, dit kan alleen als dit financieel haalbaar is.

Spraypay en In3 zijn services van externe bedrijven, zij controleren uw gegevens en of  en hoeveel u kunt lenen. Wij kunnen hier niets aan veranderen en hebben geen inzage in de reden van afwijzing nog inzage in hoeveel u zou kunnen lenen. We kunnen u helaas ook niet helpen met het verkrijgen van deze lening. Voor de voorwaarden die gelden bij deze partijen verwijzen we u door naar: Payin3 hoe werkt het? Spraypay hoe werkt het?   mocht u nog vragen hebben kunt u die bij deze bedrijven stellen. Niet omdat we ze niet willen beantwoorden maar simpelweg omdat we geen inzage hebben in redenen van afwijzen.          

Heb je een creditfactuur ontvangen en heb je daar vragen over dan vind je hier enkele antwoorden.

  Creditfacturen worden doorgaans binnen 14 dagen uitbetaald, wij doen altijd ons uiterste best dit sneller te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat het soms wat langer duurt. Dit kan de volgende oorzaken hebben:
  • Er is iets misgegaan met de overboeking/ terugboeking
  • betaald met pay in 3 of Spray pay dan kan de verwerking soms wat langer duren
  • Fout aan onze kant
We proberen dit natuurlijk ten alle tijden te voorkomen. Heb je nog vragen stel ze dan via mail : administratie@kijoo.nl  
Bezorgen

Verzenden

Alle producten die u besteld via onze website worden standaard bezorgd door onze vervoerder of onze eigen bezorgdienst, in de landen Nederland, Belgie, en Luxemburg. Zodra uw bestelling verzonden wordt krijgt u hierover per email een bericht met daarin een track&trace nummer zodat u de bestelling kan volgen. De verzendkosten van een product zijn gratis bij KiJoo in alle bovengenoemde landen. Wij hebben zeer uitgebreide leveringsmogelijkheden, elke dag, zes dagen in de week. Zaterdagochtend of woensdagavond, geen probleem. Neem bij een voorkeur van een leverdatum contact op met ons of geef deze aan in het opmerkingen veld bij het bestellen/afrekenen.

Gratis Verzendkosten en Verzekerd bij KiJoo

Bij KiJoo betaalt u geen verzendkosten of het nu een kabel of een 4K TV is wij berekenen nooit geen verzendkosten bij verzending van uw bestelling. Of te wel gratis verzending in Nederland, Belgie en Luxemburg. En ook tegelijkertijd is de verzending verzekerd tegen schade, kwijtraken, e.d. Nieuw KiJoo stekkerservice! Uw nieuwe TV wordt bij bezorging door onze vervoerder bij aflevering uitgepakt en word even aangesloten om u te laten zien dat de TV in 100% goede staat bij u is bezorgd.

Afhalen

KiJoo biedt u de mogelijkheid om uw bestelling in Uden af te halen. U kunt dit aangeven bij het aanmaken van een order. U kunt dit doen onder het genot van een heerlijk kopje koffie en u wordt netjes door een van onze medewerkers geholpen met het inladen van uw bestelling. U kunt bij ons bedrijf met PIN, Contant of met Creditcard betalen. KiJoo doet zijn best om alle producten van de juiste voorraadgegevens te voorzien. Heeft u een bestelling geplaatst of ziet een product die u wilt afhalen en mocht u niet voor niets willen komen, informeer dan naar het artikel of deze daadwerkelijk voorradig is, telefonisch, e-mail, op via onze chatvenster voor uw komst. Dit scheelt u een "nutteloze rit" naar Uden voor het geval iemand het laatste exemplaar mocht bestellen in de winkel of meeneemt terwijl u in de auto zit op weg naar ons.

Aansprakelijkheid

Bij aflevering van uw bestelling verzoeken wij de consument om het pakket samen met de bezorger te inspecteren op beschadiging en volledigheid van het product en daarvan een aantekening te maken indien niet volledig of bij een beschadiging en dit binnen 48 uur te melden aan ons via de mail, zodat het voor jou makkelijker is eventuele schade of vermissing van een accessoire op ons te verhalen.

bezorgvoorwaarden witgoed Bedankt voor je vertrouwen in ons! We gaan er alles aan doen om jouw bestelling vlekkeloos te laten verlopen. Op deze pagina lees je meer over de levering van witgoed.  Afspraak De bezorging verloopt via Extra@home van PostNL. Het maken van de afleverafspraak gaat als volgt: 1. Je wordt door de bezorgdienst per e-mail benaderd met een voorgestelde leverdatum. Als de voorgestelde leverdatum niet uitkomt, laat dit zo snel mogelijk weten door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl. Je krijgt hierover ook meer informatie per e-mail. Als je niets van je laat horen, word je op de voorgestelde datum verblijd met je bestelling. 2. De avond / nacht van tevoren krijg je nog een bevestiging per e-mail. De afspraak kan dan niet meer worden gewijzigd in verband met de planning van de transporteur. Je kunt de status van je zending ook volgen via de track and  trace van PostNL met je ordernummer en postcode. 3.Het aangegeven aflevermoment en tijdstip is slechts een indicatie, het is niet mogelijk hieraan rechten te ontlenen. Zorg er daarom alsjeblieft voor dat iemand het door jouw bestelde artikel op de afgesproken dag in ontvangst kan nemen. Voor ontvangst en correcte levering moet worden getekend. Het product kan niet ongetekend in een tuin, carport of andere locatie worden achtergelaten. Extra@home biedt het pakket maar één keer aan, een tweede levering is alleen mogelijk na afspraak en bijbetaling in de transportkosten. Uitvoering Op de afgesproken dag komt de bezorger langs op het opgegeven adres.

Amerikaanse koelkasten (drempelservice)
  • Deze worden alleen op begane grond, of met toegankelijke lift bezorgd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de deuropeningen, lift afmetingen en de geschikte plaats. Er worden géén aanpassingen aan het apparaat gemaakt. De bij ons bekende afmetingen staan onder het kopje specificaties bij de deal vermeld. ● Bij een gewone woning is dat de voordeur en bij een galerijflat is dat beneden in de hal. Deze voordeur of hal moet bereikbaar zijn via een betegeld pad zodat je er met een palletwagen kunt komen. Dus niet los zand of een grindpad. ● In principe wordt er niet naar binnen gereden omdat de drempel, deurpost, muur of inloopmat kan beschadigen door het formaat of het gewicht op de wielen, tevens zal het artikel vaak eerst moeten worden uitgepakt om door de deuropening naar binnen te kunnen. ● In geval dat de bezorgers wel meehelpen het artikel over de drempel te zetten, is dit uit coulance en voor eigen risico.

 
  • De bezorger levert het artikel net achter de eerste privédeur. Als dit op een etage zonder lift is, geef dit dan duidelijk aan door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl.Het artikel wordt niet op een andere plek gezet en/of aangesloten. ● De bezorgservice betreedt geen vlizotrappen en/of wenteltrappen. Ook kan de bezorgservice geen levering verrichten waarbij getakeld moet worden. ● Een oud apparaat wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is. Daarnaast moet deze droog en schoon achter de eerste privédeur staan. Voor verdere informatie, zie "Retourneren oud apparaat" onderaan deze pagina. ● Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade. ● Nieuwe koel- en vrieskasten dienen na bezorging minimaal vier uur stil te blijven staan. Na deze periode mogen ze worden aangesloten op het elektriciteitsnet. Dit wordt niet door de bezorger gedaan. ● Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen door de bezorgservice. Als een product niet naar binnen kan, wordt in overleg met de klant de verpakking verwijderd. ● Als de werkzaamheden zijn afgerond, vraagt de bezorger de klant om een formulier te tekenen voor ontvangst van de goederen en correcte uitvoering van de bezorging.
Overige voorwaarden 
  • Controleer voordat de bezorging plaatsvindt de gegevens in de orderbevestiging. Hiermee bedoelen we je naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer. Als de gegevens niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 0413-232024 of via info@kijoo.nl ● Het bestelde artikel dient ongemonteerd door de doorgang (en indien van toepassing: trapgat) te kunnen. Hier ben je zelf als klant verantwoordelijk voor. Bij een standaard product dient een doorgang minimaal 90 cm breed en 180 cm hoog te zijn en de draairuimte ten minste 100 cm. ● Wij adviseren om bij aflevering van de apparaten deze direct samen met de vervoerder te controleren op juistheid, volledigheid en eventuele externe beschadigingen. Omdat wij geen voorraad houden, is het tot onze spijt in de meeste gevallen niet mogelijk om beschadigde leveringen te vervangen. Wij zullen dan overgaan tot retourneren van het volledige aankoopbedrag. Bij een verkeerde levering zal er in overleg met de logistieke afdeling worden gekeken of het mogelijk is een nalevering te doen, dit is echt niet gegarandeerd. ● Als je het product wilt retourneren, zijn de retourkosten voor jou. De retourkosten bedragen €49,95 per retour te halen product.

  • Het apparaat is leeg, schoon en ontkoppeld (indien in- of onderbouw is uitgebouwd) en staat gereed voor transport bij de eerste privé deur. ● Schade door transport van jouw oude apparaat aan jouw woning is voor eigen risico. ● Het apparaat is soortgelijk aan het afgeleverde nieuwe apparaat (bijvoorbeeld een koelkast voor een koelkast). Er wordt per geleverd apparaat maximaal één apparaat retour genomen. ● Het meenemen van het oude apparaat gebeurt alleen op het afleveradres van het nieuwe apparaat. Het apparaat wordt niet op een ander adres opgehaald. ● Het oude apparaat wordt meegenomen ter milieuvriendelijke verwerking. Het meenemen van het apparaat kan niet worden herroepen.
 
Garantie

U heeft bij de meeste producten recht op 2 jaar fabrieksgarantie.  

  Bij KiJoo kunt u een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren na het afhalen of na de aflevering van de door u bestelde artikelen. Neem voor retournering telefonisch of via email contact op met KiJoo. De contactgegevens vindt u op de factuur of op onze website. Het product dient u dan retour te sturen binnen 14 dagen na de melding. Voorwaarde is dat de verpakking van het product compleet en onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk) en het product onbeschadigd. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de klant. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of verbruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden en het juiste product heeft ontvangen. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruikt maakt zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan KiJoo retourneren, conform de door KiJoo verstrekte redelijke en duidelijke instructies. U krijgt het volledige bedrag exclusief de kosten voor het retour zenden uiterlijk binnen 14 werkdagen retour. Indien u het product wenst te retourneren is het van belang om de volgende voorwaarden daarbij in acht te nemen:
  • U dient het product direct te beoordelen op eventuele schade, schade dient binnen 24 uur gemeld te worden
  • U mag het product beoordelen zoals u dat ook in de winkel zou doen;
  • U mag het product niet intensief (6 of meer uren) in gebruik nemen;
  • U mag espresso-apparaten en airconditioners uitpakken en bekijken, maar niet daadwerkelijk gebruiken.
  • U dient het product in de originele (onbeschadigde) verpakking, inclusief alle accessoires, terug te sturen. Let op: gebruik geen duc tape op de doos, maar enkel transparante tape.
  • Indien aan een of meerdere voorwaarden niet wordt voldaan kan KiJoo een waardevermindering van minimaal 15% toepassen op het door u betaalde aankoopbedrag.
 
  • Nieuw KiJoo stekkerservice!
Uw nieuwe TV word bij bezorging door onze vervoerder bij aflevering uitgepakt en word even aangesloten om u te laten zien dat de TV in 100% goede staat bij u is bezorgd. Mocht u geen gebruik maken van deze extra service en u laat onze vervoerder het toestel niet uitpakken en aanzetten zodat u ziet dat alles in orde is dan ligt het risico als het toestel niet in orde is geheel bij u.      
  • Voorzorgsmaatregelen
Voorzorgsmaatregelen uitpakken pakket: *In de afkoelingsperiode van 14 dagen kunt u alleen het artikel op “zicht” controleren. Dat wil zeggen dat u het kunt vergelijken met hetgeen wat u op de site heeft gezien. U kunt het product maximaal 4 uur gebruiken en mag deze niet alvast bevestigen aan de muur. Indien langer gebruikt of beschadigt wordt een vergoeding in rekening gebracht van minimaal 20 procent. *Voordat u het pakket opent, bekijk eerst de opening/verpakkingsinstructies( indien u het pakket opent kan het zijn dat u bepaalde rechten in verband met retour verliest) Pak daarom alles zo voorzichtig mogelijk uit om een retour procedure, eventueel nodig, zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zie de instructies hieronder.      
  • Tips voor het goed openen en sluiten van uw verpakking:
Mocht u het product willen retourneren dan dient u de verpakkingen zo goed als in volledige nieuw staat te leveren. Uit voorzorg geven wij u de volgende tips mee: ·  Sommige producten worden geleverd in een doos met verwijderbare doppen, zoals bij televisies, in dit geval verwijdert u deze doppen en is de televisie gemakkelijk uit de doos te halen. ·  U dient het plakband voorzichtig in de naden open te snijden (niet eraf scheuren, dit zal uw doos beschadigen). De verpakkingsmaterialen in de doos dienen ook voorzichtig geopend te worden en onbeschadigd zover mogelijk. Bewaar de eerste 14 dagen alle verpakkingen zoals aangeleverd. De doos en inhoud van de doos met al het bijbehorende verpakkingsmateriaal. Tip: Plak bij het opsturen/retourneren de doos alleen dicht met doorzichtig plakband, dus geen Duc tape of ander plakband en alleen op de plaatsen waar al plakband aanwezig is. Plak de doos niet dicht wanneer u met de doos naar de winkel komt.      
  • Wat te doen bij retour verzenden
Om uw product aan te melden voor retourneren dient u het contactformulier in te vullen op onze website of een e-mail te sturen. Zodra de aanvraag is afgerond zal de klantenservice van KiJoo u binnen 2 werkdagen instructies toezenden om het product op te sturen. De kosten voor het retour zenden zijn voor de consument. Indien u wenst zelf niet zorg te dragen voor het retourneren van uw bestelling kunt u dit ook door KiJoo laten doen. U dient voor een ophaalafspraak telefonisch of per email contact op te nemen met KiJoo. Kosten voor het ophalen van het product zijn voor rekening van de klant en zullen tijdens het telefonisch contact of per email gemeld worden.      
  • Aansprakelijkheid bij retourzending
U bent zelf altijd verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport als u het product zelf retourneert. Wij adviseren daarom dat u voor een transportverzekering zorgt indien u een pakket aan ons retourneert. Bij alle bestellingen welke worden geretourneerd voor creditering of omruiling draagt u zelf de kosten voor de retourzending. Indien u kiest dat de producten worden afgehaald door KiJoo dan zal het produkt bij binnenkomst in ons magazijn worden gecontroleerd en is alles in orde dan zal de creditfactuur aan u worden verzonden en zal het creditbedrag binnen 14 dagen worden teruggeboekt op uw rekening.Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden aangenomen maar doorbelast aan de consument. Bij beschadiging in omstandigheden van het product bij het retour zenden door de consument zelf zullen wij u kosten in rekening brengen.      
  • Uitleg Herroepingsrecht
Tijdens de bedenktijd van 14 dagen heeft u als consument het recht om de zaak te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat u als consument het geleverde ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat ook in de winkel zou mogen. Zolang u als klant nog niet heeft besloten het product te behouden, mag u het product weliswaar proberen, echter niet gebruiken en moet u deze weer inpakken zoals u het product heeft gekregen. Producten die u bij ons koopt en die niet goed werken vallen uiteraard onder de wettelijke garantieregeling. Praktijkvoorbeeld: Het bovenstaande klinkt misschien ingewikkeld, daarom geven we je hieronder een voorbeeld uit de praktijk. Het gaat hierbij om het retourneren van producten in het kader van de wet herroepingsrecht. Je koopt een televisie via de website van KiJoo.nl. Nadat je er een paar dagen mee hebt gekeken, besluit je dat deze televisie niet voldoet aan jouw verwachtingen. Mag je deze tv retourneren? Helaas, omdat de tv een aantal dagen is gebruikt en daardoor een flink aantal branduren heeft, mag deze niet geretourneerd worden. Het aantal branduren is door ons afleesbaar. Je koopt een televisie en binnen 1 uur besluit je dat deze televisie niet voldoet aan de verwachtingen. Mag je deze tv retourneren? Dat mag, omdat de tv minimaal is gebruikt en daardoor maximaal 4 branduren heeft, mag deze geretourneerd worden. Het aantal branduren is door ons te achter halen.      
  • Wat mag dan wel en niet?
De consument mag de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij "op zicht" controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder "onnodig gebruik". Daarmee is het recht op retour vervallen. Wij hanteren een maximale speelduur van 4 uur. Dit wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 4 branduren dan zal deze niet worden behandeld onder de wet koop op afstand en retour worden gezonden. Een tv aan de muur monteren of op de voet monteren valt onder onnodig gebruik en is derhalve niet toegestaan. Wij vragen u ervoor zorg te dragen dat het product zo snel mogelijk bij ons aangeboden wordt. Zendingen die later dan 14 dagen worden aangeboden, kunnen wij helaas niet accepteren. Pak alles zo voorzichtig mogelijk uit om een retour procedure , eventueel nodig, zo gemakkelijk mogelijk te maken.      
  • Restitutiebedrag
KiJoo controleert ieder retour gezonden product bij binnenkomst op schade, defect en/of verpakking. Naar aanleiding van de staat van het geretourneerde product wordt bepaald welk bedrag aan de koper wordt terugbetaald. Is deze compleet en onbeschadigd, dan stort KiJoo het bedrag dat op de factuur vermeld staat binnen 14 dagen na ontbinding terug op het opgegeven rekeningnummer. Bij een kapot of incompleet product zijn wij genoodzaakt een schadebedrag in rekening te brengen. Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij ons aankomen, dan is de koper als afzender van het pakket aansprakelijk. Zorg er dus altijd voor dat het pakket met Handtekening voor Ontvangst (HVA) aan ons retour komt. Dit voorkomt onnodige discussies tussen ons, de klant en de vervoerder. Het retour sturen van een product en/of bestelling kan uitsluitend naar ons adres in Veghel zoals dat op de factuur vermeld staat.      
  • Wanneer je het product in de winkel hebt afgehaald
Bij het fysiek afhalen in onze winkel gelden bovenstaande regels officieel niet. Wij zijn wettelijk niet verplicht de aankoop te annuleren of het geld terug te geven indien je niet tevreden bent met het product. Toch hebben we een omruilservice ingesteld, onder dezelfde voorwaarden van het herroepingsrecht.    
  • Waarom zijn we zo streng met de regels
Wij verkopen onze producten tegen een zo'n aantrekkelijk mogelijke prijs. Zo kan iedereen in Nederland profiteren van de laagst mogelijke prijs voor electronics. Daardoor zijn onze marges echter zeer laag ten opzichte van een normale winkel. Een normale winkel kan het teruggebrachte artikel tegen hoge korting alsnog verkopen. Onze marges zijn zo klein dat dit helaas niet mogelijk is. Vandaar dat wij zeer streng moeten zijn met deze policy.

In principe komt de garantie vanuit de fabrikant, wij blijven als leverancier verantwoordelijk voor de garantie. Bij veel van onze artikelen heb je recht op garantie aan huis, neem contact met ons op als u twijfelt. De vuistregel is: is het te groot, te zwaar of te risicovol om te vervoeren dan heb je recht op garantie aan huis.
KiJoo Installatieservice tv

Wij bieden verschillende pakketten waarmee je eenvoudiger plezier van je aankoop hebt. Afhankelijk van je wensen helpen we je bijvoorbeeld bij de installatie en/of stellen we randapparatuur in, of we hangen je toestel aan de muur op voor je. Handig als je zo makkelijk mogelijk gebruik wilt maken van je aankoop! Je hebt de keuze uit verschillende pakketten zodat je zelf kunt bepalen waarmee wij je helpen. Onze installatiespecialisten rijden dagelijks door heel Nederland om bij klanten de apparatuur helemaal naar wens te installeren en/of voor je netjes aan de muur op te hangen. Je hebt daardoor geen installatiestress en het gebeurt goed! Onze specialisten doen het immers dagelijks! Dat is pas gemakkelijk én je weet zeker dat je apparatuur op de juiste wijze is geïnstalleerd en netjes bij je in de woonkamer aan de muur hangt! Na het plaatsen van uw bestelling met een installatie opdracht zal onze vervoerder uw bestelling inplannen voor bezorging en installatie en zal met u hierover telefonisch contact over opnemen. Wilt u er wel rekening mee houden dat uw installatie opdracht ( in de regel uiterlijk binnen 3 dagen na het plaatsen van uw order) zal plaats vinden voordat uw aankoop word bezorgd en word geïnstalleerd dit vind gelijktijdig plaats. Heb je vragen of interesse? Neem gerust (vrijblijvend) contact op met onze klantenservice. Wij plannen graag een installatie afspraak voor je in.

De locatie waar we je televisie installeren dient goed bereikbaar te zijn. Er dient een goed werkend aansluitpunt voor TV ontvangst en (draadloos) netwerk aanwezig te zijn. Eventuele aansluitkabels voor TV of netwerk dien je bij het product aan te schaffen. Er worden geen aanpassingen gedaan van bouwkundige aard. Zorg dat je het wachtwoord voor je draadloze netwerk paraat hebt. We monteren televisies niet aan het plafond, dunne en holle muren of muren van gips, gyproc of hout.

Installatiepakket 1 op TV voet: € 79,95
  • Bezorgen televisie
  • Uitpakken televisie
  • Montage op TV voet
  • TV voet inbegrepen
  • Wegwerken kabels door voet
  • Aansluiten op bestaand netwerk
  • Zenders installeren CI+
  • Aansluiten bestaande apparatuur
  • Meenemen van oude apparatuur
Installatiepakket 2 aan vaste muurbeugel: € 109,95
  • Bezorgen televisie
  • Uitpakken van televisie
  • Montage aan de muur aan een vaste muurbeugel
  • Muurbeugel apart verkrijgbaar in onze webshop
  • Aansluiten op bestaand netwerk
  • Zenders installeren CI+
  • Aansluiten bestaande apparatuur
  • Meenemen van oude apparatuur
Installatiepakket 3 aan draaibare muurbeugel: € 119,95
  • Bezorgen televisie
  • Uitpakken van televisie
  • Montage aan de muur aan een draaibare muurbeugel
  • Muurbeugel apart verkrijgbaar in onze webshop
  • Aansluiten op bestaand netwerk
  • Zenders installeren CI+
  • Aansluiten bestaande apparatuur
  • Meenemen van oude apparatuur
VIP totaal Installatie pakket 4 € 199,95
  • Bezorgen televisie + soundbar
  • Uitpakken van televisie + soundbar
  • Montage van de televisie aan de muur met vaste beugel of montage van de televisie aan de muur met draaibare muurbeugel
  • Muurbeugel apart verkrijgbaar
  • Aansluiten op bestaand netwerk
  • Zenders installeren CI+
  • Soundbar aansluiten en installeren
  • Soundbar aan de muur bevestigen
  • Soundbar los verkrijgbaar in onze webshop
  • Ophangbeugel voor soundbar bijgevoegd
  • TV configuratie naar wens instellen
  • Demonstratie en uitleg basisfuncties
  • Aansluiten bestaande apparatuur
  • Meenemen van oude apparatuur
Kijoo installatieservice witgoed

  Inbouw koelapparatuur: Wij kunnen je nieuwe inbouw koelkast, vriezer of koelvriescombinatie veilig voor je installeren. Hier is alles wat je moet weten over onze installatieservice. Wat is inbegrepen bij de service?
  • We plaatsen je nieuwe apparaat in de daarvoor bestemde uitsparing in je keuken
  • We bevestigen het apparaat aan het bestaande deurophanging systeem
  • We sluiten je apparaat aan op de bestaande stroomvoorziening
  • We bouwen indien nodig je oude apparaat uit en nemen deze indien gewenst mee terug
  • We nemen al het verpakkingsmateriaal mee terug
  • Indien gewenst en mogelijk passen wij de draairichting van de deur aan
Inbouwmaten: Wij kunnen je inbouw koelkast, vriezer of koelvriescombinatie in elk type keuken installeren, maar wij kunnen geen aanpassingen aan je keuken of inrichting verrichten. Meet dus goed de uitsparing in je keuken op en zorg dat deze maten exact overeenkomen met de inbouwmaten op de inbouwtekening. Deze inbouwtekening is te vinden bij de foto’s van het apparaat op de productpagina. (zie voorbeeld hiernaast) Deurophanging: We installeren je nieuwe apparaat zowel op een deur op deur als sleepdeur systeem. Let wel goed op dat je een apparaat kiest dat past op het systeem van jouw keuken. Het is voor ons niet mogelijk om het deur bevestigingssysteem aan te passen. Het bevestigingssysteem wordt niet meegeleverd bij het apparaat. Dit is onderdeel van je keuken dus zorg dat dit bij de installatie beschikbaar is.  Zie ook afbeeldingen voor het verschil tussen beide systemen.   Op de productpagina is bij Productspecificaties onder Installatie bij Deurophanging te zien voor welk deurophanging systeem het apparaat geschikt is. Deur omdraaien: Indien mogelijk passen wij de draairichting van de deur aan als nodig. Op de productpagina is bij Productspecificaties onder Installatie bij Deurophanging te zien voor welk deurophanging systeem het apparaat geschikt is. Op de productpagina is bij Productspecificaties onder De belangrijkste eigenschappen bij Deurscharnier verwisselbaar te zien of het mogelijk is de draairichting van deur te veranderen. Wij kunnen geen aanpassingen aan je keuken of het bevestigingssysteem maken dus je keuken dient wel geschikt te zijn voor het omdraaien van de deur. Uitbouwen: We bouwen je oude apparaat desgewenst ook uit. Zorg in dit geval wel dat het apparaat vrij toegankelijk is en zonder dat er aanpassingen aan uw keuken of inrichting kan worden uitgebouwd. Dit met uitzondering van het deurpaneel. Om je oude apparaat uit te kunnen bouwen en te kunnen afvoeren, is het wel van belang dat het apparaat volledig leeg gemaakt is en geen ijs of restwater meer bevat.

Inbouw vaatwasser Wij kunnen je nieuwe half of volledig geïntegreerde vaatwasser veilig voor je installeren. Hier is alles wat je moet weten over onze installatieservice. Wat is inbegrepen bij de service?
  • We plaatsen je nieuwe vaatwasser in de daarvoor bestemde uitsparing in je keuken
  • We sluiten je vaatwasser aan op een bestaande waterkraan en afvoer en stroomvoorziening.
  • We bouwen indien nodig je oude vaatwasser uit en nemen deze indien gewenst mee terug
  • We nemen al het verpakkingsmateriaal mee terug
Inbouwmaten: Wij kunnen je nieuwe vaatwasser in elk type keuken installeren, maar wij kunnen geen aanpassingen aan je keuken of inrichting verrichten. Meet dus goed de uitsparing in je keuken op en zorg dat deze maten exact overeenkomen met de inbouwmaten op de inbouwtekening. Deze inbouwtekening is te vinden bij de foto’s van het apparaat op de productpagina. (zie voorbeeld hiernaast) Deurpaneel: We installeren zowel half- als volledig geïntegreerde vaatwassers en monteren hier het bestaande deurpaneel van jouw keuken op. Let wel goed op dat je een apparaat kiest dat past op het deurpaneel van jouw keuken. Het is voor ons niet mogelijk om het deurpaneel aan te passen. Bij een half geïntegreerde vaatwasser zit het bedieningspaneel aan de buitenkant van de vaatwasser. Bij een volledig geïntegreerde vaatwasser bedekt het paneel van je keuken het gehele front van je vaatwasser. Zie afbeeldingen voor het verschil. Aansluitpunten: We sluiten je apparaat aan op de bestaande waterkraan en afvoer mist deze in tact zijn en zich binnen 1,5 meter van de plek van het apparaat bevinden. We kunnen geen aanpassingen maken aan de waterafvoer of waterkraan. Er dient tevens een goed functionerende stopcontact beschikbaar te zijn binnen 1,5 meter afstand van apparaat voor de stroomtoevoer. Uitbouwen: We bouwen je oude vaatwasser desgewenst ook uit. Zorg in dit geval wel dat het apparaat vrij toegankelijk is en zonder dat er aanpassingen aan uw keuken of inrichting kan worden uitgebouwd. Dit met uitzondering van het deurpaneel.

Inductie aansluiting
  • We monteren de krachtstroomkabel aan je nieuwe apparaat
  • We sluiten je nieuwe apparaat aan op een bestaand, goed functionerend krachstroom aansluitpunt
  • We nemen indien gewenst je oude apparaat mee terug
  • We nemen al het verpakkingsmateriaal mee terug
  • Indien je de service besteld voor een kookplaat plaatsen wij het apparaat ook in de bestaande uitsparing van je aanrechtblad.
Veiligheidsafstand De veiligheidszone is het gebied direct boven uw fornuis of kookplaat. Zorg er vóór de installatie voor dat dit gebied vrij is van brandbare voorwerpen, zoals hout, behang, stopcontacten, bedrading of een overhangende ketel. Type aansluiting Een ander aandachtspunt bij de installatie is het type aansluiting van het apparaat. Hierbij onderscheiden we krachtstroomaansluiting en een normale 230 volt aansluiting. Een apparaat dat op 230 volt werkt heeft een stekker dat op een standaard stopcontact past. Voor een apparaat dat op krachtstroom werkt, heb je een speciaal aansluitpunt nodig in je woning zoals op de afbeelding hiernaast. Indien je niet zo’n aansluitpunt hebt is het niet mogelijk voor ons om apparaten die op krachtstroom werken aan te sluiten. Raadpleeg voor het aanleggen van een krachtstroom aansluitpunt een gecertificeerde elektricien. Op de productpagina is bij Productspecificaties onder Installatie bij Stroomaansluiting te zien of het apparaat van jouw keuze op krachtstroom werkt of op een standaard stopcontact kan worden aangesloten. Aandachtspunten geïntegreerde kookplaat: Wij kunnen je kookplaat in elk type werkblad installeren, maar het is voor ons niet mogelijk om de uitsparing in je aanrechtblad aan te passen. Meet dus goed de uitsparing op en zorg dat deze maten exact overeenkomen met de inbouwmaten te zien op de inbouwtekening bij de foto’s van het apparaat op de productpagina.     Gas aansluiting: Wij kunnen je nieuwe fornuis of kookplaat veilig voor je installeren. Hier is alles wat je moet weten over onze installatieservice. Wat is inbegrepen bij de service?
  • We monteren de bijgeleverde gasslang aan je nieuwe apparaat (optioneel kan een gasslang aangeboden worden en direct aan de monteur worden afgerekend)
  • We sluiten je nieuwe apparaat aan op een bestaande, en goed functionerende gaskraan
  • We nemen indien gewenst je oude apparaat mee terug
  • We nemen al het verpakkingsmateriaal mee terug
  • Indien je de service besteld voor een kookplaat, plaatsen wij het apparaat ook in de bestaande uitsparing van je aanrechtblad.
Ventilatie: Gasveiligheidsvoorschriften schrijven ook voor dat er voldoende ventilatie moet zijn in de kamer waar het apparaat geïnstalleerd moet worden. Als je in je keuken geen raam of deur naar de buitenwereld hebt, denk er dan over om te kiezen voor een geschikt elektrisch model.   Gaskraan/ leiding: Wij kunnen je apparaat aansluiten op een bestaande, kwalitatief goede en veilige gaskraan en gasleiding. Het is voor ons niet mogelijk om de kraam of leidingen te vervangen of te verleggen. Wij sluiten niet aan op gasflessen. Aandachtspunten geïntegreerde kookplaat: Wij kunnen je kookplaat in elk type werkblad installeren, maar het is voor ons niet mogelijk om de uitsparing in je aanrechtblad aan te passen. Meet dus goed de uitsparing op en zorg dat deze maten exact overeenkomen met de inbouwmaten te zien op de inbouwtekening bij de foto’s van het apparaat op de productpagina.

Vragen die we stellen;  
  1. Vragen bereikbaarheid, zijn er tijdsrestricties voor bijv. centrum gebied
  2. Betreft dit een etage levering ( i.v.m. planning 1m /2m)
  3. Lift aanwezig(groot genoeg voor bestelde artikel)
  4. Perilex/contra stekker is deze aanwezig? (kookplaat)
  5. Is de gas of waterkraan en stroom voorziening bereikbaar
  6. In het geval van inbouwvaatwasser  Meet uw front op de hoogte en breedte van de machine dit i.v.m. de type onderscheiding hoog / laag model (82-87 is laag model  87-92cm is hoog model).  Indien onduidelijk of de consument is niet instaat dit op te meten dan zou de agent van AO het oude modelnummer googelen kunnen googelen  ter indicatie
  7. Is er een milieu retour die wij af moeten voeren
  8. Wat is de inbouwhoogte voor een koelkast voet of knie hoogte ( i.v.m. planning 1m /2m)

Uitzonderingen
  • Afzuigkappen monteren wij niet
  • Wij bouwen alleen in en sluiten alleen aan op de bestaande voorzieningen
  • Dubbele trekschakelaar worden in 2m ritten gemonteerd, dit ivm tillen van de machines op vaak slecht bereikbare plaatsen.
  • Deur systemen als schuif of rail monteren we zonder specifieke voormelding
Koelen en vriezen

Het blijft natuurlijk altijd de grote vraag: Gaat het lichtje in de koelkast wel uit als je de deur van de koelkast dicht doet. Je kunt dit natuurlijk controleren door een gat in de koelkast te boren maar dat is natuurlijk zonde. De beste methode is zelf in de koelkast te gaan zitten of indien de koelkast te klein is uw kind er in te zetten en de deur dicht te doen. Dit mag maar een paar seconde natuurlijk aangezien  een koelkast luchtdicht is...

Je ontvangt de nieuwe koelkast en zet deze op zijn plaats, sluit hem dan nog niet direct aan. Een koelkast bevat koelvloeistof dat tijdens het transport in beweging is geweest. Het is raadzaam de koelkast tenminste 4 uur te laten staan en in sommige gevallen 24 uur lees de handleiding altijd goed door. Kom je er niet uit hou dan altijd 24 uur aan voor de zekerheid..

De meest gestelde vraag over een koelkast blijft toch wel de vraag over de draaiknop voor de temperatuur in de koelkast. Als er een knop zit in je koelkast is het HOOGSTE cijfer de koudste stand. In de meeste gevallen is stand 3 de juiste stand    

De ideale temperatuur in een vriezer is -18°C. Hiermee blijven jouw producten langer vers en je ben je niet veel kwijt aan energiekosten. Wanneer een precieze temperatuur kiezen niet mogelijk is, gebruik je een thermometer om te controleren welke temperatuur het binnenin is.

Wat je wel kunt aanhouden is: hoe hoger de stand, hoe meer hij koelt. De beste temperatuur om je etenswaren te bewaren, is 4 °C. Als je je koelkast op een lage temperatuur zet, dan bederven producten minder snel en ook ziekteverwekkers groeien nauwelijks. Veel nieuwere koelkasten hebben een display met de temperatuur. Geen display plaats een thermometer in de koelkast zodat u kunt zien hou koud deze is. Warme lucht stijgt omhoog koude zakt hierdoor is het onderin de koelkast kouder dan boven.  
koken en bakken

Om heel kort door de bocht te gaan. Een zelfreinigende Pyrolyse oven reinigt uw oven door de oven te verhitten tot wel 500 graden celcius.Hierdoor verbrand vet en viezigheid helemaal, er ligt na afloop enkel as op de bodem waardoor u na het gebruik van deze Pyrolyse stand de oven enkel hoeft uit te doen met een droge doek. In een uur of twee is uw oven weer helemaal schoon Let op!!! Lees voor het gebruik van deze stand de handleiding goed door.  Dit voorkomt schade aan oven en accessoires. Niet in iedere oven kunt u namelijk de rekjes laten zitten Zie dit filmpje
Overig

Wil jij geld verdienen door advertenties van ons te plaatsen of onze producten  te promoten? Wij maken gebruik van het Daisycon netwerk en bieden hoge provisies. Aangezien onze producten in de hogere prijsklasse valt kun je al snel veel verdienen met  Affiliate marketing Klik op de knop hieronder om je aan te melden als affiliate en start met het verdienen van geld

Btw  Al onze prijzen vermeld op onze website zijn inclusief BTW. Zakelijk Bijna alle 4K TV ,OLED en QLED schermen een HDMI aansluiting. Hierdoor kunt u het scherm als datamonitor zakelijk boeken. U kunt desgewenst van ons een factuur met omschrijving “pc/data monitor” ontvangen. Grote bestellingen  U heeft een bungalowpark, een restaurant, een hotel of ....... En u bent op zoek naar een vertrouwde organisatie die uw elektronische apparaten in grote aantallen bij u kan afleveren? Dan kiest u KiJoo. Wij geven u namelijk een deskundig en objectief advies op maat. En we staan bekend om onze goede service. Dan weet u zeker dat uw bestelling bij ons in goede handen is. En dat alles tegen een zeer scherpe prijs. Neemt u eens vrijblijvend contact met ons op om de vele interessante mogelijkheden van een grote bestelling met ons te bespreken. Leveren buitenland Wij leveren alleen naar onze Europese klanten na vooruitbetaling op onze bankrekening. Na ontvangst van het verschuldigde bedrag wordt uw bestelling door KiJoo of zijn Bezorgpartner bezorgd. De kosten hiervoor variëren afhankelijk van uw bestelling. Indien uw betaling niet binnen twee weken is ontvangen, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. Normaliter levert KiJoo of de bezorgdienst de pakketten af binnen 1 tot 3 werkdagen mits uit voorraad leverbaar en na ontvangst van betaling. Deze mogelijkheid geldt uitsluitend voor de volgende landen: België en Duitsland. De kosten voor het verzenden van een LED televisies naar het buitenland kunt u aanvragen bij KiJoo. Leveren btw vrij Indien u een eigen bedrijf in België of Duitsland heeft, mogen wij u btw (21%) vrij leveren. Wij hebben dan ter verificatie uw btw-nummer en vestigingsadres nodig. Deze gegevens kunt u invullen indien u de bestelling via onze website plaatst. Na verificatie bij de Nederlandse Belastingdienst mogen wij u, na goedkeuring, btw-vrij leveren. Na het afronden van de bestelling ontvangt u automatisch een bevestigingsmail welke standaard altijd inclusief btw (21%) is. Maakt u dit bedrag dan ook nog niet over! U ontvangt van ons het juiste bedrag exclusief btw per mail, nadat wij de goedkeuring van de Nederlandse Belastingdienst hebben ontvangen, doorgaans dezelfde werkdag. De bestelling mag vervolgens uitsluitend naar het vestigingsadres worden verstuurd.

Voorraadbeheer KiJoo doet zijn best om alle producten op onze website van de juiste voorraadgegevens te voorzien. Wij adviseren u, als u een product ziet op onze website en deze wilt afhalen, van te voren telefonisch of per email contact met ons op te nemen voor u vertrekt of deze daadwerkelijk op voorraad is. Het kan zijn dat ondertussen het laatste exemplaar net verkocht is in de winkel. Wij kunnen het product ook voor u reserveren.
Retour

  U kunt in overleg met ons uw aankoop zelf aan ons retourneren. Het retouradres is: Retouren kunt u aanmelden middels ons retourformulier indien u zelf retour stuurt ligt de verantwoordelijkheid van het transport bij u.

  Bij KiJoo kunt u een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren na het afhalen of na de aflevering van de door u bestelde artikelen. Neem voor retournering telefonisch of via email contact op met KiJoo. De contactgegevens vindt u op de factuur of op onze website. Het product dient u dan retour te sturen binnen 14 dagen na de melding. Voorwaarde is dat de verpakking van het product compleet en onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk) en het product onbeschadigd. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de klant. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of verbruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden en het juiste product heeft ontvangen. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruikt maakt zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan KiJoo retourneren, conform de door KiJoo verstrekte redelijke en duidelijke instructies. U krijgt het volledige bedrag exclusief de kosten voor het retour zenden uiterlijk binnen 14 werkdagen retour. Indien u het product wenst te retourneren is het van belang om de volgende voorwaarden daarbij in acht te nemen:
  • U dient het product direct te beoordelen op eventuele schade, schade dient binnen 24 uur gemeld te worden
  • U mag het product beoordelen zoals u dat ook in de winkel zou doen;
  • U mag het product niet intensief (6 of meer uren) in gebruik nemen;
  • U mag espresso-apparaten en airconditioners uitpakken en bekijken, maar niet daadwerkelijk gebruiken.
  • U dient het product in de originele (onbeschadigde) verpakking, inclusief alle accessoires, terug te sturen. Let op: gebruik geen duc tape op de doos, maar enkel transparante tape.
  • Indien aan een of meerdere voorwaarden niet wordt voldaan kan KiJoo een waardevermindering van minimaal 15% toepassen op het door u betaalde aankoopbedrag.
 
  • Nieuw KiJoo stekkerservice!
Uw nieuwe TV word bij bezorging door onze vervoerder bij aflevering uitgepakt en word even aangesloten om u te laten zien dat de TV in 100% goede staat bij u is bezorgd. Mocht u geen gebruik maken van deze extra service en u laat onze vervoerder het toestel niet uitpakken en aanzetten zodat u ziet dat alles in orde is dan ligt het risico als het toestel niet in orde is geheel bij u.      
  • Voorzorgsmaatregelen
Voorzorgsmaatregelen uitpakken pakket: *In de afkoelingsperiode van 14 dagen kunt u alleen het artikel op “zicht” controleren. Dat wil zeggen dat u het kunt vergelijken met hetgeen wat u op de site heeft gezien. U kunt het product maximaal 4 uur gebruiken en mag deze niet alvast bevestigen aan de muur. Indien langer gebruikt of beschadigt wordt een vergoeding in rekening gebracht van minimaal 20 procent. *Voordat u het pakket opent, bekijk eerst de opening/verpakkingsinstructies( indien u het pakket opent kan het zijn dat u bepaalde rechten in verband met retour verliest) Pak daarom alles zo voorzichtig mogelijk uit om een retour procedure, eventueel nodig, zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zie de instructies hieronder.      
  • Tips voor het goed openen en sluiten van uw verpakking:
Mocht u het product willen retourneren dan dient u de verpakkingen zo goed als in volledige nieuw staat te leveren. Uit voorzorg geven wij u de volgende tips mee: ·  Sommige producten worden geleverd in een doos met verwijderbare doppen, zoals bij televisies, in dit geval verwijdert u deze doppen en is de televisie gemakkelijk uit de doos te halen. ·  U dient het plakband voorzichtig in de naden open te snijden (niet eraf scheuren, dit zal uw doos beschadigen). De verpakkingsmaterialen in de doos dienen ook voorzichtig geopend te worden en onbeschadigd zover mogelijk. Bewaar de eerste 14 dagen alle verpakkingen zoals aangeleverd. De doos en inhoud van de doos met al het bijbehorende verpakkingsmateriaal. Tip: Plak bij het opsturen/retourneren de doos alleen dicht met doorzichtig plakband, dus geen Duc tape of ander plakband en alleen op de plaatsen waar al plakband aanwezig is. Plak de doos niet dicht wanneer u met de doos naar de winkel komt.      
  • Wat te doen bij retour verzenden
Om uw product aan te melden voor retourneren dient u het contactformulier in te vullen op onze website of een e-mail te sturen. Zodra de aanvraag is afgerond zal de klantenservice van KiJoo u binnen 2 werkdagen instructies toezenden om het product op te sturen. De kosten voor het retour zenden zijn voor de consument. Indien u wenst zelf niet zorg te dragen voor het retourneren van uw bestelling kunt u dit ook door KiJoo laten doen. U dient voor een ophaalafspraak telefonisch of per email contact op te nemen met KiJoo. Kosten voor het ophalen van het product zijn voor rekening van de klant en zullen tijdens het telefonisch contact of per email gemeld worden.      
  • Aansprakelijkheid bij retourzending
U bent zelf altijd verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport als u het product zelf retourneert. Wij adviseren daarom dat u voor een transportverzekering zorgt indien u een pakket aan ons retourneert. Bij alle bestellingen welke worden geretourneerd voor creditering of omruiling draagt u zelf de kosten voor de retourzending. Indien u kiest dat de producten worden afgehaald door KiJoo dan zal het produkt bij binnenkomst in ons magazijn worden gecontroleerd en is alles in orde dan zal de creditfactuur aan u worden verzonden en zal het creditbedrag binnen 14 dagen worden teruggeboekt op uw rekening.Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden aangenomen maar doorbelast aan de consument. Bij beschadiging in omstandigheden van het product bij het retour zenden door de consument zelf zullen wij u kosten in rekening brengen.      
  • Uitleg Herroepingsrecht
Tijdens de bedenktijd van 14 dagen heeft u als consument het recht om de zaak te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat u als consument het geleverde ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat ook in de winkel zou mogen. Zolang u als klant nog niet heeft besloten het product te behouden, mag u het product weliswaar proberen, echter niet gebruiken en moet u deze weer inpakken zoals u het product heeft gekregen. Producten die u bij ons koopt en die niet goed werken vallen uiteraard onder de wettelijke garantieregeling. Praktijkvoorbeeld: Het bovenstaande klinkt misschien ingewikkeld, daarom geven we je hieronder een voorbeeld uit de praktijk. Het gaat hierbij om het retourneren van producten in het kader van de wet herroepingsrecht. Je koopt een televisie via de website van KiJoo.nl. Nadat je er een paar dagen mee hebt gekeken, besluit je dat deze televisie niet voldoet aan jouw verwachtingen. Mag je deze tv retourneren? Helaas, omdat de tv een aantal dagen is gebruikt en daardoor een flink aantal branduren heeft, mag deze niet geretourneerd worden. Het aantal branduren is door ons afleesbaar. Je koopt een televisie en binnen 1 uur besluit je dat deze televisie niet voldoet aan de verwachtingen. Mag je deze tv retourneren? Dat mag, omdat de tv minimaal is gebruikt en daardoor maximaal 4 branduren heeft, mag deze geretourneerd worden. Het aantal branduren is door ons te achter halen.      
  • Wat mag dan wel en niet?
De consument mag de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij "op zicht" controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder "onnodig gebruik". Daarmee is het recht op retour vervallen. Wij hanteren een maximale speelduur van 4 uur. Dit wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 4 branduren dan zal deze niet worden behandeld onder de wet koop op afstand en retour worden gezonden. Een tv aan de muur monteren of op de voet monteren valt onder onnodig gebruik en is derhalve niet toegestaan. Wij vragen u ervoor zorg te dragen dat het product zo snel mogelijk bij ons aangeboden wordt. Zendingen die later dan 14 dagen worden aangeboden, kunnen wij helaas niet accepteren. Pak alles zo voorzichtig mogelijk uit om een retour procedure , eventueel nodig, zo gemakkelijk mogelijk te maken.      
  • Restitutiebedrag
KiJoo controleert ieder retour gezonden product bij binnenkomst op schade, defect en/of verpakking. Naar aanleiding van de staat van het geretourneerde product wordt bepaald welk bedrag aan de koper wordt terugbetaald. Is deze compleet en onbeschadigd, dan stort KiJoo het bedrag dat op de factuur vermeld staat binnen 14 dagen na ontbinding terug op het opgegeven rekeningnummer. Bij een kapot of incompleet product zijn wij genoodzaakt een schadebedrag in rekening te brengen. Mocht een retourpakket onverhoopt niet bij ons aankomen, dan is de koper als afzender van het pakket aansprakelijk. Zorg er dus altijd voor dat het pakket met Handtekening voor Ontvangst (HVA) aan ons retour komt. Dit voorkomt onnodige discussies tussen ons, de klant en de vervoerder. Het retour sturen van een product en/of bestelling kan uitsluitend naar ons adres in Veghel zoals dat op de factuur vermeld staat.      
  • Wanneer je het product in de winkel hebt afgehaald
Bij het fysiek afhalen in onze winkel gelden bovenstaande regels officieel niet. Wij zijn wettelijk niet verplicht de aankoop te annuleren of het geld terug te geven indien je niet tevreden bent met het product. Toch hebben we een omruilservice ingesteld, onder dezelfde voorwaarden van het herroepingsrecht.    
  • Waarom zijn we zo streng met de regels
Wij verkopen onze producten tegen een zo'n aantrekkelijk mogelijke prijs. Zo kan iedereen in Nederland profiteren van de laagst mogelijke prijs voor electronics. Daardoor zijn onze marges echter zeer laag ten opzichte van een normale winkel. Een normale winkel kan het teruggebrachte artikel tegen hoge korting alsnog verkopen. Onze marges zijn zo klein dat dit helaas niet mogelijk is. Vandaar dat wij zeer streng moeten zijn met deze policy.

Heb je een creditfactuur ontvangen en heb je daar vragen over dan vind je hier enkele antwoorden.

  Creditfacturen worden doorgaans binnen 14 dagen uitbetaald, wij doen altijd ons uiterste best dit sneller te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat het soms wat langer duurt. Dit kan de volgende oorzaken hebben:
  • Er is iets misgegaan met de overboeking/ terugboeking
  • betaald met pay in 3 of Spray pay dan kan de verwerking soms wat langer duren
  • Fout aan onze kant
We proberen dit natuurlijk ten alle tijden te voorkomen. Heb je nog vragen stel ze dan via mail : administratie@kijoo.nl  

Bij Kijoo.nl heb je recht op 14 dagen retour, zonder opgaaf van reden. Retouren kunt u aanmelden middels ons retourformulier

Retouren bij een defect apparaat zijn gratis. Retourneer je een product om een andere reden dan vragen wij een bijdrage in de transportkosten, je wordt van te voren op de hoogte gebracht van de kosten. Retouren kunt u aanmelden middels ons retourformulier
Service en Garantie

Wanneer u besteld met Payin3 of Spray Pay, kan het gebeuren dat uw bestelling wordt geannuleerd. Pay in3 of Spray Pay  geven u een krediet, dat doen ze nadat ze zorgvuldig alle gegevens hebben gecontroleerd. Wij weten niet waarom de kredietverstrekkers het krediet niet verstrekken. Mocht u vragen hebben over de kredieten kunt u contact opnemen met:

Payin3

Payin3.eu     088 – 39 93 333 Pay in 3 heeft ook een handige app zodat u van te voren kunt zien hoeveel krediet u kunt krijgen download de app hier  

SprayPay

tel:  030-7606540 website: https://www.spraypay.nl/klantenservice-contact/

Garantie Natuurlijk heeft u ook bij KiJoo altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. De standaard garantie verschilt wel per merk. Op de factuur vindt u de geldende garantietermijn. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie. Aanspraak op de standaard fabrieksgarantie kan worden gemaakt indien: *Er geen sprake is van beschadiging door opzet, of door nalatigheid *Er geen sprake is van onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud *Er geen sprake is van normale slijtage *Er geen sprake is van een storing of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing Wij garanderen dat onze producten voldoen aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Nieuw KiJoo stekkerservice! Uw nieuwe TV word bij bezorging door onze vervoerder bij aflevering uitgepakt en word even aangesloten om u te laten zien dat de TV in 100% goede staat bij u is bezorgd. Wat te doen bij een defect of storing  KiJoo en het vervoersbedrijf behandelen jouw bestelling met de grootste zorg. Mochten artikelen toch visuele schade hebben opgelopen dan dien je dit binnen 24 uur te melden. Ook dien je jouw bestelling na levering binnen 24 uur te controleren op compleetheid. Producten welke voorzien zijn van een stekker dien je ter controle ook aan te sluiten. Melding na 24 uur met betrekking tot beschadigingen en of levering niet overeenstemmend met de orderbevestiging vallen niet onder garantie of herroepingsrecht. Controleer het uiterlijk van de TV en sluit de TV aan op stroom zodat u de werking van de TV en het beeld kunt controleren. Doe dit voordat u een muurbeugel of voet op de televisie installeert. U kunt geen schade meer melden na het bevestigen van de voet of muurbeugel. Bij een defect of storing neemt u per mail contact op met KiJoo. De contact gegevens vindt u onderaan elke pagina van onze site of op de klantenservicepagina. KiJoo heeft van u nodig bij een defect of storing: uw gegevens, factuurnummer, bestelnummer en typenummer van het product. Aanvullende garantie  Alle onderstaande informatie over de aanvullende (fabriek)garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument. Voor vragen kunt u altijd even contact met ons opnemen. Om zeker te zijn van een zorgenvrije aankoop bieden wij de KiJoo zekerheid polis. Met de KiJoo zekerheid polis beschermt u uw aankopen tegen een defect, schade en diefstal. U kunt op diverse producten binnen het assortiment van KiJoo kiezen voor een aanvullende garantie/verzekering. Deze worden ondergebracht bij onze verzekeringsmaatschappij. Te verzekeren producten zijn o.a.. 4K-tv's, OLED-tv’s, LED-tv's, Blu-ray spelers, Homecinema systemen, Receivers, etc. U heeft bij de aanvullende polis de keuze uit 5 jaar. De eerste 1, 2 of 3 jaar lopen dus synchroon aan de fabrieksgarantie waarop u tijdens deze periode altijd recht heeft. KiJoo Zekerheid polis  Uiteraard geeft uw aankoop recht op gratis reparaties, tijdens de normale garantieperiode, bij niet (goed) functioneren door een verborgen gebrek. Echter de normale garantieperiode is altijd beperkt en ondanks het feit dat de door ons geleverde apparatuur voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen is een vorm van pech, soms na de eerste garantieperiode pas herkenbaar, niet altijd te voorkomen. Teneinde aan dit probleem tegemoet te komen kunnen wij u voor een gering bedrag "Extra uitgebreide Garantie & Verzekering" bieden tot zelfs vijf jaar lang, afhankelijk van het soort product. Service is gedurende de gekozen periode volledig kosteloos. Bovendien betaalt u nooit een eigen risico en worden de voorrijkosten meeverzekerd. U bent dus voor 1 vast bedrag verzekerd voor een zorgenvrije aankoop met zorgeloos gebruiksplezier gedurende de door u gekozen periode. Kortom, 5 jaar KiJoo Zekerheid polis betekent: *Géén arbeidsloon *Géén kosten voor te vervangen onderdelen *Snelle reparatie door vakbekwame reparateurs *Geen transportkosten *Geen eigen risico kosten Tevens zijn alle schades binnenshuis gedekt welke niet verzekerbaar zijn onder een standaard uitgebreide inboedelverzekering, zoals: vallen, stoten, waterschade door een omgevallen bloemenvaas, een afgebroken lade van een Blu-Ray speler, uw kind dat met een stift op uw nieuwe 4k LED-tv tekent, etc. etc. Om gebruik te maken van onze Zekerheid polis dient u het formulier door te lezen wat bij uw leverdocumenten zit tijdens de levering van uw bestelling. Hierop staat een link en dealer-code vermeldt. Via deze link kunt u uw Zekerheidspolis bevestigen. Afhandeling defect buiten de garantieperiode  Ook buiten de garantietermijn kunnen wij u hulp bieden bij de reparatie of contact met de servicedienst van de importeur opnemen. Cruciale onderdelen die na de garantieperiode defect gaan, worden doorgaans met een passende coulanceregeling door de fabrikanten en importeurs vervangen. Om deze reden adviseren wij u om ook buiten de garantieperiode door de reparatiedienst van de fabrikant of importeur uw defecte apparatuur te laten herstellen. Wij zullen een defect zo uitvoerig mogelijk in behandeling nemen en het op een zo spoedig en best mogelijke manier voor u oplossen. De kosten voor de reparatie en de coulance regeling van een defect buiten de garantie periode zijn afhankelijk van ouderdom en gebruik. Een product wat buiten de garantie periode defect gaat is volgens de wet niet gelijk een ondeugdelijk product, tenzij deze meerdere malen binnen en buiten de garantie periode defect is gegaan. Buiten de garantie periode heeft u kosten aan een product bij een defect omdat deze na reparatie weer voor een langere tijd mee kan gaan. Let u wel op dat als u de fabrikant langs laat komen buiten de garantie periode voor het nakijken van een defect of storing dat u vaak hoge voorrijkosten heeft, daarom is het soms ook handig om het product bij ons in Veghel af te geven. Klachtenafhandeling  Binnen ons bedrijf staat niet alleen de levering van de scherpe prijzen centraal, maar ook de levering van de beste service. Natuurlijk kan het voorkomen dat u als consument ergens een klacht over heeft mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn of dat u een bepaalde suggestie wilt voorstellen welke wij in de toekomst kunnen meenemen in ons bedrijf. Voor al deze klachten en suggesties kunt u het contactformulier invullen en versturen of een bericht sturen naar info@kijoo.nl . We zullen deze altijd aandachtig bestuderen en binnen 48 uur een reactie geven.

Wat is de garantie op mijn aankoop? Uiteraard heeft u altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. De standaard garantie verschilt per merk. Op uw factuur vindt u de geldende garantietermijn waarbij de op de factuur vermelde dagtekening als ingangsdatum geldt voor de fabrieksgarantie. Vragen over de garantieverlenging aangebonden door Kijoo? De garantieverlenging voor uw televisie wordt aangeboden door Simplesurance i.s.m. Allianz. Voor specifieke vragen kunt u altijd direct contact opnemen met Simplesurance van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 – 18:00 op: 0800 – 400 4008 (gratis). Voor meer informatie kunt u terecht op https://www.Simplesurance.nl Hoe kan ik extra garantie afsluiten voor mijn aankoop? Tijdens het bestellen van uw televisie krijgt u automatisch een passende garantieverlenging aangeboden. U kunt hierin kiezen of u een 1, 2 of 3-jarige garantieverlenging hierbij wilt afsluiten. Wat wordt precies gedekt door de garantieverlenging? Met de Garantieverlenging van Simplesurance bent u na afloop van de normale fabrieksgarantie gedekt tegen schade aan uw apparaat door materiaal- & constructiefouten en ook door fabricage- & montagefouten. De schadeafwikkeling vindt plaats via Simplesurance zonder eigen risico. Zie voor een volledig dekkingsoverzicht de polisvoorwaarden of de productinformatie. Wat is de looptijd van de Simplesurance garantieverlenging? U kunt kiezen uit een 1, 2 of 3-jarige garantieverlenging. Wat te doen in geval van een defect of storing? Bij een defect aan uw televisie kunt u 24/7 online op https://www.Simplesurance.nl/claims uw schadeclaim melden. Bij vragen kunt u eenvoudig contact opnemen met Simplesurance. Dit kan telefonisch op het gratis 0800 – 400 4008 nummer of via email support@Simplesurance.nl  

U heeft bij de meeste producten recht op 2 jaar fabrieksgarantie.  

  U kunt in overleg met ons uw aankoop zelf aan ons retourneren. Het retouradres is: Retouren kunt u aanmelden middels ons retourformulier indien u zelf retour stuurt ligt de verantwoordelijkheid van het transport bij u.
Telefoonnummers

Het nummer voor ondersteuning, garantie en service voor De'Longhi is: 076 523 3600

Het nummer voor ondersteuning, garantie en service voor LG is: 0900-5435454

Het nummer voor ondersteuning, garantie en service voor Samsung is: 088-9090100

Het nummer voor ondersteuning, garantie en service voor  Siemens is 088-4244020

Het nummer voor ondersteuning, garantie en service voor Sony is: 020-3469524
Vragen over Keuken apparatuur

Het blijft natuurlijk altijd de grote vraag: Gaat het lichtje in de koelkast wel uit als je de deur van de koelkast dicht doet. Je kunt dit natuurlijk controleren door een gat in de koelkast te boren maar dat is natuurlijk zonde. De beste methode is zelf in de koelkast te gaan zitten of indien de koelkast te klein is uw kind er in te zetten en de deur dicht te doen. Dit mag maar een paar seconde natuurlijk aangezien  een koelkast luchtdicht is...

Je ontvangt de nieuwe koelkast en zet deze op zijn plaats, sluit hem dan nog niet direct aan. Een koelkast bevat koelvloeistof dat tijdens het transport in beweging is geweest. Het is raadzaam de koelkast tenminste 4 uur te laten staan en in sommige gevallen 24 uur lees de handleiding altijd goed door. Kom je er niet uit hou dan altijd 24 uur aan voor de zekerheid..

De meest gestelde vraag over een koelkast blijft toch wel de vraag over de draaiknop voor de temperatuur in de koelkast. Als er een knop zit in je koelkast is het HOOGSTE cijfer de koudste stand. In de meeste gevallen is stand 3 de juiste stand    

De ideale temperatuur in een vriezer is -18°C. Hiermee blijven jouw producten langer vers en je ben je niet veel kwijt aan energiekosten. Wanneer een precieze temperatuur kiezen niet mogelijk is, gebruik je een thermometer om te controleren welke temperatuur het binnenin is.

Wat je wel kunt aanhouden is: hoe hoger de stand, hoe meer hij koelt. De beste temperatuur om je etenswaren te bewaren, is 4 °C. Als je je koelkast op een lage temperatuur zet, dan bederven producten minder snel en ook ziekteverwekkers groeien nauwelijks. Veel nieuwere koelkasten hebben een display met de temperatuur. Geen display plaats een thermometer in de koelkast zodat u kunt zien hou koud deze is. Warme lucht stijgt omhoog koude zakt hierdoor is het onderin de koelkast kouder dan boven.  
Vragen over televisies

Vogels heeft voor zowel Iphone als voor Android een mooie app gemaakt. Hiermee kunt u heel goed de positie van de muurbeugel bepalen en hoe de televisie dan komt te hangen.   google play app


Ophangen vaste muurbeugel !



Monteren van een beweegbare muurbeugel !



Hoe installeer ik mijn Samsung tv ?



Hoe installeer ik mijn LG OLED ?



Bovenstaande filmpjes zijn enkele voorbeelden

Dit is ons kijkafstand-advies per inch maat:
TV diagonaal    Ideale kijkafstand
32 inch 97-138 cm
43 inch 131-185 cm
49 inch 149-211 cm
55 inch 167-236 cm
65 inch 198-281 cm
75 inch 228-323 cm
 

QLED en OLED zijn allebei hoogwaardige technieken. Ze ontlopen elkaar niet veel, maar er zijn verschillen. Twijfel je tussen OLED of QLED? Hierbij enkele verschillen in vogelvlucht:
  • Contrast: bij OLED kan iedere pixel naar wens worden aan- of uitgezet. Daardoor scoort OLED wat betreft contrast net wat beter dan QLED.
  • Helderheid: QLED is op dit punt sterk. QLED tv’s hebben een hoger bereik qua helderheid dan OLED tv’s.
  • Kijkhoek: de beeldkwaliteit gaat bij OLED pas achteruit als de kijkhoek 90 graden of meer afwijkt. Bij QLED is dat al vanaf 50 graden.
  • Kleurvolume: OLED is goed, maar QLED is op dit punt net wat beter.
  • Zwartwaardes: dit is echt het terrein van OLED, dankzij de mogelijkheid om pixels volledig uit te zetten.
Witgoed

bezorgvoorwaarden witgoed Bedankt voor je vertrouwen in ons! We gaan er alles aan doen om jouw bestelling vlekkeloos te laten verlopen. Op deze pagina lees je meer over de levering van witgoed.  Afspraak De bezorging verloopt via Extra@home van PostNL. Het maken van de afleverafspraak gaat als volgt: 1. Je wordt door de bezorgdienst per e-mail benaderd met een voorgestelde leverdatum. Als de voorgestelde leverdatum niet uitkomt, laat dit zo snel mogelijk weten door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl. Je krijgt hierover ook meer informatie per e-mail. Als je niets van je laat horen, word je op de voorgestelde datum verblijd met je bestelling. 2. De avond / nacht van tevoren krijg je nog een bevestiging per e-mail. De afspraak kan dan niet meer worden gewijzigd in verband met de planning van de transporteur. Je kunt de status van je zending ook volgen via de track and  trace van PostNL met je ordernummer en postcode. 3.Het aangegeven aflevermoment en tijdstip is slechts een indicatie, het is niet mogelijk hieraan rechten te ontlenen. Zorg er daarom alsjeblieft voor dat iemand het door jouw bestelde artikel op de afgesproken dag in ontvangst kan nemen. Voor ontvangst en correcte levering moet worden getekend. Het product kan niet ongetekend in een tuin, carport of andere locatie worden achtergelaten. Extra@home biedt het pakket maar één keer aan, een tweede levering is alleen mogelijk na afspraak en bijbetaling in de transportkosten. Uitvoering Op de afgesproken dag komt de bezorger langs op het opgegeven adres.

Amerikaanse koelkasten (drempelservice)
  • Deze worden alleen op begane grond, of met toegankelijke lift bezorgd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de deuropeningen, lift afmetingen en de geschikte plaats. Er worden géén aanpassingen aan het apparaat gemaakt. De bij ons bekende afmetingen staan onder het kopje specificaties bij de deal vermeld. ● Bij een gewone woning is dat de voordeur en bij een galerijflat is dat beneden in de hal. Deze voordeur of hal moet bereikbaar zijn via een betegeld pad zodat je er met een palletwagen kunt komen. Dus niet los zand of een grindpad. ● In principe wordt er niet naar binnen gereden omdat de drempel, deurpost, muur of inloopmat kan beschadigen door het formaat of het gewicht op de wielen, tevens zal het artikel vaak eerst moeten worden uitgepakt om door de deuropening naar binnen te kunnen. ● In geval dat de bezorgers wel meehelpen het artikel over de drempel te zetten, is dit uit coulance en voor eigen risico.

 
  • De bezorger levert het artikel net achter de eerste privédeur. Als dit op een etage zonder lift is, geef dit dan duidelijk aan door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl.Het artikel wordt niet op een andere plek gezet en/of aangesloten. ● De bezorgservice betreedt geen vlizotrappen en/of wenteltrappen. Ook kan de bezorgservice geen levering verrichten waarbij getakeld moet worden. ● Een oud apparaat wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is. Daarnaast moet deze droog en schoon achter de eerste privédeur staan. Voor verdere informatie, zie "Retourneren oud apparaat" onderaan deze pagina. ● Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade. ● Nieuwe koel- en vrieskasten dienen na bezorging minimaal vier uur stil te blijven staan. Na deze periode mogen ze worden aangesloten op het elektriciteitsnet. Dit wordt niet door de bezorger gedaan. ● Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen door de bezorgservice. Als een product niet naar binnen kan, wordt in overleg met de klant de verpakking verwijderd. ● Als de werkzaamheden zijn afgerond, vraagt de bezorger de klant om een formulier te tekenen voor ontvangst van de goederen en correcte uitvoering van de bezorging.
Overige voorwaarden 
  • Controleer voordat de bezorging plaatsvindt de gegevens in de orderbevestiging. Hiermee bedoelen we je naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer. Als de gegevens niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 0413-232024 of via info@kijoo.nl ● Het bestelde artikel dient ongemonteerd door de doorgang (en indien van toepassing: trapgat) te kunnen. Hier ben je zelf als klant verantwoordelijk voor. Bij een standaard product dient een doorgang minimaal 90 cm breed en 180 cm hoog te zijn en de draairuimte ten minste 100 cm. ● Wij adviseren om bij aflevering van de apparaten deze direct samen met de vervoerder te controleren op juistheid, volledigheid en eventuele externe beschadigingen. Omdat wij geen voorraad houden, is het tot onze spijt in de meeste gevallen niet mogelijk om beschadigde leveringen te vervangen. Wij zullen dan overgaan tot retourneren van het volledige aankoopbedrag. Bij een verkeerde levering zal er in overleg met de logistieke afdeling worden gekeken of het mogelijk is een nalevering te doen, dit is echt niet gegarandeerd. ● Als je het product wilt retourneren, zijn de retourkosten voor jou. De retourkosten bedragen €49,95 per retour te halen product.