Afhalen en verzenden

Verzenden


Alle producten die u besteld via onze website worden standaard bezorgd door onze vervoerder of onze eigen bezorgdienst, in de landen Nederland, Belgie, en Luxemburg. Zodra uw bestelling verzonden wordt krijgt u hierover per email een bericht met daarin een track&trace nummer zodat u de bestelling kan volgen. De verzendkosten van een product zijn gratis bij KiJoo in alle bovengenoemde landen. Wij hebben zeer uitgebreide leveringsmogelijkheden, elke dag, zes dagen in de week. Zaterdagochtend of woensdagavond, geen probleem. Neem bij een voorkeur van een leverdatum contact op met ons of geef deze aan in het opmerkingen veld bij het bestellen/afrekenen.


Gratis Verzenden  bij KiJoo


Bij KiJoo betaalt u  vanaf €50 geen verzendkosten, boven de € 50 euro is verzenden gratis  met uitzondering van rembours zendingen en het buitenland m.u.v. België.

De verzending verzekerd tegen schade, kwijtraken, e.d.

Nieuw KiJoo stekkerservice!

Bestellingen worden bij u niet alleen bezorgd maar ook uitgepakt en getest, u heeft de mogelijkheid het apparaat na te lopen en te controleren op beschadigingen. Indien u voor akkoord tekent geeft u direct aan dat het apparaat compleet en onbeschadigd is geleverd. U kunt daarna geen aanspraak meer maken op omruiling wegens beschadiging.


Afhalen


KiJoo biedt u de mogelijkheid om uw bestelling in Uden af te halen. U kunt dit aangeven bij het aanmaken van een order. U kunt dit doen onder het genot van een heerlijk kopje koffie en u wordt netjes door een van onze medewerkers geholpen met het inladen van uw bestelling. U kunt bij ons bedrijf met PIN, Contant of met Creditcard betalen. KiJoo doet zijn best om alle producten van de juiste voorraadgegevens te voorzien. Heeft u een bestelling geplaatst of ziet een product die u wilt afhalen en mocht u niet voor niets willen komen, informeer dan naar het artikel of deze daadwerkelijk voorradig is, telefonisch, e-mail, op via onze chatvenster voor uw komst. Dit scheelt u een “nutteloze rit” naar Uden voor het geval iemand het laatste exemplaar mocht bestellen in de winkel of meeneemt terwijl u in de auto zit op weg naar ons.


Aansprakelijkheid


Bij aflevering van uw bestelling verzoeken wij de consument om het pakket samen met de bezorger te inspecteren op beschadiging en volledigheid van het product en daarvan een aantekening te maken indien niet volledig of bij een beschadiging en dit binnen 48 uur te melden aan ons via de mail, zodat het voor jou makkelijker is eventuele schade of vermissing van een accessoire op ons te verhalen.


Afhalen


Indien u een product komt afhalen kunt u het apparaat ter plekke beoordelen. De verpakking kan worden geopend en het product beoordeeld op schade. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade ontstaan door eigen transport

Bekijk alle vragen