Bezorging Witgoed met Drempelservice

 

  • De bezorger levert het artikel net achter de eerste privédeur. Als dit op een etage zonder lift is, geef dit dan duidelijk aan door een e-mail te sturen naar info@KiJoo.nl.Het artikel wordt niet op een andere plek gezet en/of aangesloten.
    ● De bezorgservice betreedt geen vlizotrappen en/of wenteltrappen. Ook kan de bezorgservice geen levering verrichten waarbij getakeld moet worden.
    ● Een oud apparaat wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is. Daarnaast moet deze droog en schoon achter de eerste privédeur staan. Voor verdere informatie, zie “Retourneren oud apparaat” onderaan deze pagina.
    ● Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade.
    ● Nieuwe koel- en vrieskasten dienen na bezorging minimaal vier uur stil te blijven staan. Na deze periode mogen ze worden aangesloten op het elektriciteitsnet. Dit wordt niet door de bezorger gedaan.
    ● Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen door de bezorgservice. Als een product niet naar binnen kan, wordt in overleg met de klant de verpakking verwijderd.
    ● Als de werkzaamheden zijn afgerond, vraagt de bezorger de klant om een formulier te tekenen voor ontvangst van de goederen en correcte uitvoering van de bezorging.

Overige voorwaarden 

  • Controleer voordat de bezorging plaatsvindt de gegevens in de orderbevestiging. Hiermee bedoelen we je naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer. Als de gegevens niet juist zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via 0413-232024 of via info@kijoo.nl
    ● Het bestelde artikel dient ongemonteerd door de doorgang (en indien van toepassing: trapgat) te kunnen. Hier ben je zelf als klant verantwoordelijk voor. Bij een standaard product dient een doorgang minimaal 90 cm breed en 180 cm hoog te zijn en de draairuimte ten minste 100 cm.
    ● Wij adviseren om bij aflevering van de apparaten deze direct samen met de vervoerder te controleren op juistheid, volledigheid en eventuele externe beschadigingen. Omdat wij geen voorraad houden, is het tot onze spijt in de meeste gevallen niet mogelijk om beschadigde leveringen te vervangen. Wij zullen dan overgaan tot retourneren van het volledige aankoopbedrag. Bij een verkeerde levering zal er in overleg met de logistieke afdeling worden gekeken of het mogelijk is een nalevering te doen, dit is echt niet gegarandeerd.
    ● Als je het product wilt retourneren, zijn de retourkosten voor jou. De retourkosten bedragen €49,95 per retour te halen product.
Bekijk alle vragen